کد خبر : 1403566 | 27 اسفند 1395 ساعت 15:23 | 84K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

واکنش آنچلوتی به برخورد بایرن با رئال مادرید

آنچلوتی(مربی بایرن) سابقه حضورش در رئال مادرید و شناخت از این باشگاه را یک مزیت برای صعود بایرن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نمی داند.

واکنش آنچلوتی به برخورد بایرن با رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن و رئال سه هفته دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. دیداری انتقامی برای بایرن که سه سال پیش با شکست 5-0 از رئال موفق به صعود به فینال نشد. جالب اینکه مربی رئال در آن مقطع کسی نبود جز آنچلوتی.

 

 

1186822

 

 

بدون شک بازگشت آنچلوتی به برنابئو، جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

کارلتو در مورد این قرعه دشوار گفت:« رئال را خیلی خوب می شناسم و می دانم که حریف دشواری پیش رو خواهیم داشت. برای من دو بازی خاص و هیجان انگیز برابر تیم سابقم است. معتقدم هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و باید بگویم که به خودمان اطمینان داریم و با وجود سختی کار، شانس برای صعود خواهیم داشت..»

 

آنچلوتی ادامه داد:« بازگشت به مادرید و برنابئو هیجان انگیز است ولی این فقط یک بازی فوتبال است و می خواهیم به عنوان تیم برتر از بازی رفت به برنابئو بیاییم.

معتقدم گذشته من در رئال نمی تواند هیچ مزیتی برای ما در این مرحله باشد. در اروپا همه حریفان از هم شناخت دارند و برنده را جزئیاتی اندک مشخص خواهند کرد. رئال مربی و بازیکنانی فوق العاده در اختیار دارد و باید بهترین نمایش خودمان را ارائه دهیم.»

دیدگاه‌ها