کد خبر : 1403597 | 27 اسفند 1395 ساعت 19:20 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بارسای گواردیولا یک تیم برنده بود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد دیدار حساس تیمش برابر منچسترسیتی صحبت کرد.​​​​​​​

کلوپ: بارسای گواردیولا یک تیم برنده بود

 

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم برای تثبیت سهمیه لیگ قهرمانان و امیدواری برای رسیدن به رتبه های بالاتر در ادامه فصل، یکشنبه شب به مصاف هم خواهند رفت.

 

رویارویی با گواردیولا: "از نظر من بارسلونای تحت هدایت گواردیولا نمونه کامل یک تیم پیروز بود. ترکیب بارسا کامل بود. همچنین یک نسل فوق العاده از بایرن نیز تحت هدایت او بود. در فوتبال آلمان مدعی دومی وجود ندارد و اگرچه دورتموند خیلی سعی کرد این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت این هدف محقق نشد.

 

زمانی که به اینجا آمدم متوجه شدم که قرار است در سخت ترین لیگ دنیا مربیگری کنم زیرا قهرمان شدن در جزیره هرگز آسان نیست. فرهنگ فوتبال در لیگ برتر متفاوت است و اینجا همه چیز معطوف به بردن می شود.

 

 

1166962

 

 

هیچ تردیدی در مورد توانایی های گواردیولا وجود ندارد. من برای او احترام ویژه ای قائل هستم و می دانم که بازی کردن برابر تیم های او بسیار دشوار است و ما باید بهترین نمایش خود را برابر سیتی ارائه دهیم."

 

حذف سیتی برابر موناکو: "نماینده فرانسه نتوانست در هر دو نیمه باهوش باشد و در 45 دقیقه دوم منچسترسیتی شانس های متعددی را از دست داد و من امیدوار نیستم آگوئرو در مقابل ما موقعیتی از دست بدهد.

 

 

1187727

 

 

بازی این دو تیم بسیار جذاب و دیدنی بود و دیدیم که موناکو به رویاپردازی و قدرت نمایی خود در لیگ قهرمانان و لیگ فرانسه ادامه داد. اما من معتقدم تغییراتی که سیتی در این دیدار ایجاد کرد نیز فوق العاده بود."

 

دیدار برابر سیتی: "نمی دانم بازیکنان سیتی در حال حاضر در چه وضعیتی هستند اما بیشتر علاقمندم تا از اوضاع روحی بازیکنان خودم خبر داشته باشم.

 

نمی دانم که حالا زمان مناسبی برای رویارویی با سیتی است یا خیر اما به هر حال نمی توانم تغییری در برنامه ایجاد کنم. ممکن است آنها به خاطر حذف از لیگ قهرمانان نا امید باشند اما این نتیجه می تواند عامل مناسبی برای یادگیری باشد.

 

بازی بسیار دشواری در انتظار ماست زیرا همه از کیفیت آنها باخبریم. دفاع کردن در مقابل تیم های گواردیولا دشوار است و ما از همه استایل بازی تیم های او با خبریم."

دیدگاه‌ها