کد خبر : 1403685 | 28 اسفند 1395 ساعت 14:16 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین بازی سال در جم

بوشهری ها به دنبال صدرنشینی در سال 95

برگزاری بازی معوقه نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی در روز پایانی سال تعیین کننده صدرنشین لیگ یک پیش از سال است.

بوشهری ها به دنبال صدرنشینی در سال 95

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم با کسب نتایج خوب در 14 هفته گذشته و حضور در رتبه سوم جدول ثابت کرد می‌تواند یکی از مدعیان مسلم این رقابت‌ها باشد آن هم در حالی که 5 تیم در رقابت‌های لیگ آزادگان شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تمام تلاششان را برای رسیدن به این مهم به کار می‌بندند.


پارس جنوبی جم که در هفته‌های ابتدایی با کسب نتایج خوب صدرنشین این رقابت‌ها بود در هفته هشتم و نهم با توقف مقابل اکسین و مس از دور صعود عقب ماند و از صدر دور شد. پارس در نیم فصل دوم با کسب نتایج خوب توانست روزهای خوب نیم فصل اول را تکرار کند و با جمع آوری امتیازات بازی هایش و رکوردزنی اش در بدون شکست بودنش نسبت به رقبا 48 امتیازی شد و به رتبه سوم رسیدند.


 آنها با پیروزی در این دیدار با تعداد گل بالا می توانند خود را صدرنشین کنند و سال را با این رتبه به پایان برسانند. اگرچه نفت مسجدسلیمان حریف دست و پا بسته ای نیست و آنها در هفته گذشته توانستند از سد آلومینیوم اراک گذر کنند و نتایجشان را بهبود ببخشند. محمود فکری و شاگردانش در این بازی انگیزه مضاعفی دارند و اگر کمی باهوش باشند احتمال پیروزی در این رقابت و کسب سه امتیاز را دارند. 


بازی پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان ساعت 15 در جم برگزار می شود.

دیدگاه‌ها