کد خبر : 1403720 | 28 اسفند 1395 ساعت 16:00 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با والنسیا

واکنش جالب انریکه به نام جانشین احتمالی اش

گفته می شود که خوان کارلوس اونزوئه، کمک اول لوئیس انریکه، در پایان فصل جانشین وی روی نیمکت بارسلونا خواهد شد.

واکنش جالب انریکه به نام جانشین احتمالی اش

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه چندی پیش رسما اعلام کرد که در پایان فصل از هدایت بارسلونا کناره گیری خواهد کرد.

آبی اناری ها فردا شب در نوکمپ میزبان والنسیا هستند؛ دیداری که با توجه به وضعیت بارسا در جدول، برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. بارسلونا که فعلا تیم دوم جدول است، در صورت لغزش رئال در بازی امروز برابر بیلبائو، می تواند با پیروزی بر والنسیا به صدر جدول برسد(با یک بازی بیشتر).

 

 

1184649

 

 

انریکه در مورد والنسیا گفت:« والنسیا چه در زمین خودش و چه در نوکمپ، همیشه حریفی دشوار برای ما بوده است. تیمی با بازیکنان سطح بالا که البته جایگاه خوبی در جدول ندارد. آنها تیم قدرتمندی هستند و باید بسیار مراقب باشیم.

والنسیا با داشتن زازا، روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم، تیمی خطرناک است و پیوستن اوریانا در نیم فصل نیز آنها را تقویت کرده است.»

 

برخورد با یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان:« در این مرحله حریف ساده وجود ندارد. یوونتوس را به خوبی می شناسم. آنها نسبت به فینال دو سال قبل، تغییراتی در ترکیب شان داشته اند؛ ولی استراتژی یووه بدون تغییر مانده است.

این تیم 2-3-5 بازی می کند و 1-3-2-4، مانژوکیچ در سمت چپ سرعتی نیست ولی یک بازیکن فیزیکی و قدرتمند است که نفوذ از آن جناح را مشکل می کند. البته دغدغه من چیزی فراتر از این است که چه بازیکنانی از یووه برابر ما قرار خواهند گرفت.»

 

اونزوئه، سرمربی فصل بعد بارسا:« همه شما نظر من در مورد او را می دانید. ترجیح می دهم در این زمینه حرفی نزنم؛ چون این برای همه بهتر است.»

 

عصبانیت از اونزوئه:« چرا باید از اینکه او جانشین من شود دلخور شوم؟ سال هاست که باهم دوست هستیم و این مساله، هرگز نارضایتی من را موجب نخواهد شد.»

 

پایان سیستم چرخشی:« بارسلونا فقط 11 یا 12 بازیکن نیست. در مقطعی از فصل هستیم که همه بازیکنان باید خودی نشان دهند.

اینیستا الان 100 درصد آماده است. او مثل ابتدای فصل است ولی دو بار مصدوم شده و درنظر داشتم در مورد او بیشتر احتیاط کنم. نیمکت نشینی های اخیر او به همین دلیل بود. نیمکت نشین کردن مسی هم درست نیست. او نسبت به فصل قبل آماده تر است و این را آمار نشان می دهد.»

 

واکنش به شکست هفته قبل در مقابل دپورتیوو:« شکست برابر دپور را به خوبی آنالیز کردیم. باید در برخی زمینه ها بهتر شویم. بارسا تیم بزرگی است که می تواند و باید به شکست ها بهترین واکنش را نشان دهد.»

 

قهرمان لالیگا:« قهرمان لالیگا در هفته آخر یا ماقبل پایانی مشخص خواهد شد؛ چراکه تقویم بازی ها جهنمی است و همه مدعیان، بازی های سختی در پیش دارند.»

دیدگاه‌ها