کد خبر : 1403748 | 28 اسفند 1395 ساعت 20:15 | 233.9K بازدید | 0 دیدگاه

پسرها برویم ماموریت مان را انجام بدهیم

طعنه های کی روش در آخرین بیانیه سال 95

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در صفحه شخصی اش در فیس بوک بیانیه ای را خطاب به طرفداران فوتبال منتشر کرد .

طعنه های کی روش در آخرین بیانیه سال 95

به گزارش ورزش سه ، کی روش که اخیرا فهرست تیم ملی را نیز در این صفحه اعلام می کند ، در جدید ترین اعلام موضع ، کنایه هایی نه چندان مشخص به دشمنانش در ایران زده و البته طبق معمول از شرایط اعلام نارضایتی کرده است .


نکته مهم دیگر ، عکس این مطلب است که او را در هنگام نشان دادن آن مشت مشهور پس از پیروزی مقابل کره جنوبی نشان می دهد . مسابقه ای که ایران  را به  جام جهانی 2014 برد .
این متن بیانیه اوست :


دوستان عزیز
هرچند می دانید که روند آماده سازی ما برای جام جهانی به خطر افتاد اما بار دیگر زمان آن است که در زمین صحبت کنیم. می دانیم که در قطر، آنها واقعا به قول هایی که در مورد تیم ملی شان دادند، متعهد ماندند. آنها از سه مارس در کمپ آماده سازی برای دیدار با ایران هستند و تنها یک روز قبل از بازی های باشگاه های شان در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان شان را آزاد کردند.
برای مقابله با این سطح از آماده سازی، اجازه بدهید از یوهان کرویف، اسطوره فوتبال هلند، نقل قول کنم:" هر زیانی، فواید خودش را دارد."
اکنون زمان آن است که بازیکنانم در تیم ملی روی اهداف و رویاهای شان تمرکز کنند و قوی، متحد و با اعتماد به نفس باشند و کاملا به هواداران فوق العاده و پرشورمان متعهد بمانند.
ما باید معجزه کنیم تا بتوانیم بهترین دستاورد را داشته باشیم. نباید نگران محبوبیت های قلابی، سرزنش کننده ها و بازنده ها باشیم. اکنون بار دیگر زمان آن است که نتیجه بگیریم، امتیاز جمع کنیم و کارمان را براساس اعتبار دائمی و احترام پیش ببریم. این تنها راهی است که می توانیم باعث لذت، خوشحالی و افتخار هواداران فوتبال ایران شویم.
متاسفانه در حال حاضر، چند جنجال کوچک و اخبار غلط ما را احاطه کرده است. ما کسانی که این کار را می کنند می شناسیم و می دانیم چرا این کار را می کنند. اما من یک چیز یاد گرفتم و مطمئنا بخش زیادی از هواداران ما این را می دانند و آن این است که آنها هرگز نمی توانند ما را فریب بدهند.
من معتقدم که ما همیشه باید از بهترین ها و قهرمان ها یاد بگیریم:" هرکسی که با شما مبارزه می کند، دشمن شما نیست و هر کسی که به شما کمک می کند، دوست تان نیست." چه اظهارنظر فوق العاده ای! متشکرم مایک تایسون قهرمان.
در این مرحله، هدف ما نگه داشتن تیم ملی در صدر گروهش در مرحله مقدماتی جام جهانی است. پسرها، برویم ماموریت مان را انجام بدهیم.
با بهترین آرزوها

 

دیدگاه‌ها