کد خبر : 1403770 | 28 اسفند 1395 ساعت 21:41 | 152.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسکی بازان ایرانی حاضر در ترکیه از رقابت محروم شدند

اسکی بازان ایرانی که به صورت شخصی در مسابقات بین المللی ترکیه شرکت کرده بودند با ایمیل فدراسیون اسکی به برگزار کننده از شرکت در این رقابت محروم شدند.

اسکی بازان ایرانی حاضر در ترکیه از رقابت محروم شدند

به گزارش "ورزش سه"، تعدادی از اسکی بازان ایرانی به صورت شخصی و با هزینه خود برای کسب امتیاز جهانی در رقابتهای بین المللی اسکی ترکیه حاضر شده بودند که با ایمیلی جالب از سوی فدراسیون اسکی ایران مواجه شدند.

 

در حالی که وزارت ورزش و جوانان به دلیل مسائل امنیتی چندی پیش حضور ملی پوشان رشته های ورزشی وبرگزاری اردو در کشور ترکیه را منع کرده بود این اسکی بازان به ناچار با هزینه شخصی و به صورت آزاد راهی ترکیه شدند تا در فصل بدون اعزام بتوانند پوئن جهانی در یک رقابت بین المللی کسب کنند اما فدراسیون اسکی شب قبل از رقابت با ارسال ایمیلی به برگزار کننده از آنها خواست تا اجازه رقابت به نمایندگان ایرانی  را ندهد.

 

بی شک در وضعیت فعلی به صلاح ورزشکاران است که در مناطقی که امنیت آن مطلوب نیست مسابقه ندهند اما هنوز جای ابهام و سوال وجود دارد که آیا فدراسیون اسکی می تواند در اعزام های شخصی ورزشکارانی که بسیاری از آنها ملی پوش هم نیستند اظهار نظر و یا دخالت کند؟!

 

دیدگاه‌ها