کد خبر : 1403783 | 28 اسفند 1395 ساعت 23:42 | 168.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: سهمیه چمپیونزلیگ دورتر شد

استفانو پیولی، سرمربی اینتر، پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل تورینو، تایید کرد که کسب سهمیه چمپیونزلیگ دور از دسترس شده است.​​​​​​​

پیولی: سهمیه چمپیونزلیگ دورتر شد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا نرآتزوری با گل جفری کوندوگبیا پیش افتاد اما تورینو توانست با دو گل از آفریه آکوا و دانیله باسلی، در آستانه پیروزی قرار بگیرد؛ ولی گل آنتونیو کاندروا کمک کرد تا اینتر از این دیدار به یک امتیاز برسد؛ هرچند فرصت صعود به رتبه چهارم جدول را از دست دادند.

 

پیولی به خبرنگاران گفت:" ما مقابل یک تیم بسیار هجومی بازی کردیم اما به جز دقایق پایانی بازی، نتوانستیم با ضرباهنگ بازی آنها هماهنگ شویم.

 

ما وقتی توپ از خط دفاعی مان فاصله می گرفت، دچار اشتباه می شدیم و این باعث شد تا بازی مان فاقد شناوری لازم باشد. بدون تردید، به خاطر فرصت های از دست رفته مان افسوس می خوریم؛ زیرا می خواستیم پیروز شویم اما نتوانستیم.

 

 

1188112

 

 

ما هدف بزرگی داریم که رسیدن به رتبه سوم است. باید بدانیم که باید با ذهن بازتری در این دیدارها حضور پیدا کنیم. وقتی مجبور می شویم در مورد اشتباهات مان صحبت کنیم، یعنی بی نقص نبودیم.

 

حیف شد زیرا بازی خوبی انجام دادیم اما از موقعیت های استفاده نکردیم. باید بگویم در این مقطع رسیدن به چمپیونزلیگ دورتر شده زیرا تیم های بالاتر از ما امتیاز از دست نمی دهند. امروز انتظار دستاورد بهتری داشتم."

دیدگاه‌ها