کد خبر : 1403807 | 29 اسفند 1395 ساعت 11:15 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: هیچگاه قول جام ندادم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که هیچگاه قول کسب جام در فصل اولش در سیتی را نداده است.

گواردیولا: هیچگاه قول جام ندادم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی هفته گذشته با شکست مقابل موناکو، از چمپیونزلیگ حذف شد و امروز باید به مصاف لیورپول برود و کار دشواری پیش رو دارد. در حالی که به نظر می‌رسد تیم گواردیولا جامی در این فصل کسب نخواهد کرد، پپ تاکید کرد که از ابتدا قول کسب جام نداده است.

 

او گفت:" من مربی هستم، من مسئولیت هر اتفاقی که در موناکو رخ داد را برعهده دارم. شاید شما خبرنگاران اشتباه می‌کنید که می‌گویید پپ اینجا نشسته و آنها سه گانه کسب خواهند کرد. این اشتباه شماست.

 

1188134

 

 

هیچگاه به اینجا نیامدم تا بگویم که جام خواهیم برد، هیچگاه نگفتم که 3 گانه کسب خواهیم کرد، هیچگاه نگفتم که دوگانه کسب خواهیم کرد. هیچگاه نگفتم. ولی این را در روز اول حضورم در بارسا هم نگفتم. قول دادم که تلاش بسیاری خواهم کرد. شاید چند نفر باشند که بیشتر از من تلاش می‌کنند. من خیلی تلاش می‌کنم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

ولی هیچگاه قول جام نداده ام، هیچگاه در زندگی ام این قول را نداده ام. تنها چیزی که می‌توانم حتم دهم این است که تیم همانطور که من می‌خواهم بازی کند. تنها قدرتی که من دارم همین است. نیمه دوم بازی با موناکو به من نشان داد که وقتی بیشتر حمله کنی و هجومی تر باشی، کمتر گل می‌خوری. وقتی بیشتر دفاع کنی بیشتر گل می‌خوری. این را یاد گرفتم."

دیدگاه‌ها