کد خبر : 1403824 | 29 اسفند 1395 ساعت 13:27 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین گلزنان فوتبال ایران وانتظار برای درخشش در تیم ملی

هجوم پنج ضلعی قدرت به دروازه قطر

ترکیب هجومی تیم ملی ایران مقابل قطر و چین فوق العاده است؛ جایی که گلزن ترین ها با هم رقابت می کنند.

هجوم پنج ضلعی قدرت به دروازه قطر

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی برای بازی با قطر و چین مشخص شد 5 مهاجم برتر فوتبال ایران در که اروپا و لیگ ایران بهترین عملکرد را داشته اند برای بازی کردن در ترکیب ثابت فرصت خوبی را پیدا کرده اند.


با نگاهی به اسامی بازیکنان مشخص است که مهدی طارمی، رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد، سردار آزمون و ساسان انصاری 5 مهاجم اصلی تیم ملی هستند.عملکرداین بازیکنان در ماه های گذشته به خوبی نشان می دهد که آنها بهترین مهاجمان کنونی فوتبال ایران هستند.


مهدی طارمی و ساسان انصاری اکنون با 13 گل زده بهترین گلزنان فوتبال ایران محسوب می شوند.اگرچه انصاری چند هفته ای است در بحث گلزنی با مشکل مواجه شده اما او توانمندی زیادی دارد و می تواند گره گشا باشد. طارمی نیز با وجود موقعیت های گل فراوانی که از دست می دهد ولی همین که خودش را به دفعات زیاد در موقعیت گلزنی قرار می دهد، جای تحسین دارد و می تواند در ترکیب تیم ملی بدرخشد.


از سوی دیگر رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد و سردار آزمون نیز در ماه های گذشته خبرساز ترین ایرانی های شاغل در هلند، یونان و روسیه بوده اند. قوچان نژاد اکنون این شانس را دارد که برای اولین بار در تاریخ یک ایرانی را به مقام آقای گلی فوتبال هلند برساند؛ انصاری فرد اگرچه در المپیاکوس نسبت به پانینیوس کمتر بازی می کند اما هر بار به زمین رفته برای تیمش گل زده و آخرین تاثیرگذاری اش هم صعود المپیاکوس در لیگ اروپا با گلزنی کریم بود. سردار آزمون هم که تکلیفش کاملا روشن است. پدیده گلزنی فوتبال ایران در یکی دو سال گذشته با روستوف به هرچه می خواسته رسیده؛ گلزنی به بایرن مونیخ و اتلتیکو و قرار گرفتن مقابل مورینیو و زلاتان و ... . 


خط حمله تیم ملی مقابل قطر و چین رویایی است؛ شاید باید برای درخشش این 5 ضلعی قدرت به انتظار بنشینیم. هماهنگی میان نفرات هجومی تیم ملی می تواند راه صعود به جام جهانی را مقابل قطر و چین هموار کند.

دیدگاه‌ها