کد خبر : 1403865 | 29 اسفند 1395 ساعت 15:42 | 98.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا در کمین دو ستاره لیورپول و PSG (عکس)

بارسلونا قصد دارد برای تابستان آتی یک هافبک جدید و سطح بالا به خدمت بگیرد تا گاف بزرگش در جذب آندره گومس را جبران کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در این فصل با مصدومیت های گاه و بیگاه اینیستا روبرو بوده و بوسکتس نیز در مقاطعی از کیفیت واقعی خود به دور بوده است.

در مورد راکیتیچ نیز وضعیت به سان بوسکتس بوده؛ با این حال نمی توان کتمان کرد که دنیس سوارز و به خصوص آندره گومس، دو خرید تابستان گذشته بارسا هرگز نتوانسته اند اعتماد کادر فنی را جلب کرده و خریدهایی ناموفق لقب گرفته اند.

انریکه بارها به گومس میدان داده؛ اما نمایش های او به قدری ضعیف بود که برابر لگانس حتی از سوی هواداران بارسا هو شد. دنیس سوارز نیز در کمتر دیدار بزرگی به میدان فرستاده شده است. شاید تنها هافبک موفق بارسا در این فصل رافینیا بوده که هرگاه انریکه به وی اعتماد کرده، پاسخ آن را به خوبی داده است.

 

 

1188180

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا تابستان آتی قصد دارد از میان کوتینیو و وراتی، یکی را به خدمت بگیرد؛ ضمن اینکه احتمال بازگشت تیاگو آلکانتارا از بایرن به بارسا نیز وجود دارد. مشکل اینجاست که هم کوتینیو و هم وراتی تا سال 2020 با تیم های شان قرارداد دارند و جذب آنها رقم بالایی را می طلبد.

وراتی پس از شکست 6-1 پی اس جی از بارسلونا و شایعاتی که نشریات فرانسوی در مورد وی مبنی بر حضورش در یک میهمانی شبانه(شب قبل از بازی) منتشر کردند، به مدیر برنامه های خود اعلام کرده که مقدمات جدایی او را فراهم سازد و به نظر می رسد که فعلا شانس به خدمت گرفتن او بیشتر از کوتینیو باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها