کد خبر : 1403868 | 29 اسفند 1395 ساعت 16:20 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

میدلزبورو 1-3 یونایتد

پیروزی شیرین منچستر یونایتد در زمین میدلزبورو

منچستریونایتد با پیروزی 3-1 بر میدلزبورو توانست پس از هفته ها از آرسنال پیشی گرفته و به رده پنجم جدول لیگ برتر صعود کند.

پیروزی شیرین منچستر یونایتد در زمین میدلزبورو

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که پس از پیروزی بر روستوف و صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا روحیه مناسبی گرفته بود، میدلزبوروی بحران زده را پیش رو داشت. تیم رده نوزدهمی که با اخراج کارانکا، مسئولان این باشگاه امیدوار به وارد شدن شوک مثبت به بازیکنان بودند.

 

 

1188183

 

 

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و پس از یک فرصت نصفه و نیمه که توسط راشفورد از دست رفت، همین بازیکن دقیقه 24 دو بار متوالی فرصت گلزنی داشت که ویکتور والدس مانع فروپاشی دروازه بورو شد. روی سانتر ماتا، والدز ابتدا به کمک پا توانست ضربه راشفورد را برگشت بدهد و در ریباند هم اجازه نداد راشفورد گلزنی کند.

یونایتد که همچنان تیم برتر میدان بود دقیقه 30 به گل رسید.

 

سانتر اشلی یانگ از سمت چپ با ضربه سر فلینی به گل تبدیل شد. اشتباه در جایگیری مدافعان و گلر بورو روی این گل مشهود بود.

دقیقه 41 این دخیا بود که با یک مهار خوب اجازه به ثمر رسیدن گل تساوی میزبان را نداد تا بازی در نیمه اول با همان یک گل به سود یونایتد به اتمام برسد.

 

نیمه دوم میدلزبورو بازی هجومی تری را در دستور کار قرار داد ولی یونایتد بود که به گل دوم رسید.

 

 

1188182

 

 

پس از هدر رفتن چند موقعیت از سوی هر دو تیم، جسی لینگارد دقیقه 62 کار را 2-0 کرد.

با پاس ماتا،  لینگارد راهی دروازه بورو شد و پس از یک پیشروی مناسب در زمین این تیم، با شوتی محکم و روی پا توپ را به کنج دروازه چسباند تا برتری شیاطین سرخ دو برابر شود.

 

بورو دقیقه 77 فاصله را به یک گل رساند. ترائوره سانتری روی دروازه برای نگردو ارسال کرد ولی قبل از رسیدن توپ به این بازیکن، اسمالینگ با دفع ناقص خود باعث شد تا توپ به جستده برسد و او هم توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

دقیقه 93 بازی والدز پاس به عقبی که برایش ارسال شده بود را به دلیل لیز خوردن به والنسیا تقدیم کرد تا گل سوم شیاطین سرخ آسان تر از حد تصور به ثمر برسد. یونایتد با کسب این پیروزی 52 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها