کد خبر : 1403877 | 29 اسفند 1395 ساعت 17:30 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

وحشت رقبا از قدرت کشنده نیروی هوایی رئال

هیچ تیمی مثل رئال در استفاده از ضربات ایستگاهی در فصل جاری موفق عمل نکرده است.

وحشت رقبا از قدرت کشنده نیروی هوایی رئال

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئال مادرید به لطف تبحر بازیکنانش در استفاده از ضربات ایستگاهی توانست بر بیلبائو غلبه کرده و گام بلندی به سوی قهرمانی لالیگا بردارد. سانتر کروس، ضربه سر رونالدو که زیر پاس کاسیمیرو فرود آمد و گل این بازیکن که برتری 1-2 رئال را به ثبت رساند.

 

 

1188197

 

 

رئال در این فصل 12 امتیاز به همین شکل کسب کرده است که آماری فوق العاده محسوب می شود.

همه چیز از بازی با ویارئال شروع شد که با کرنر خامس، راموس اشتباه خود روی گل حریف را با یک ضربه سر دقیق جبران کرد تا کهکشانی ها از شکست فرار کنند. 10 بازی بعد یک بار دیگر رئال روی ضربات ایستگاهی به گل رسید.

این بار بارسلونا قربانی راموس شد. سانتر مودریچ و ضربه سر راموس که به گل تساوی رئالی ها در دقیقه 89 بدل شد. یک بازی بعد این بار نوبت دپورتیوو بود. راموس دقیقه 93 روی کرنر کروس توانست رئال را از تساوی 2-2 به برد 3-2 برساند.

 

 

1187034

 

 

هفته 19 راموس دو بار دیگر روی ضربات ایستگاهی و سانترهای کروس به مالاگا گلزنی کرد تا رئال 2-1 پیروز شود.

هفته 25 رئال در حالی که در زمین ویارئال بازی 2-1 عقب بود، رونالدو روی سانتر خامس توانست گل تساوی را به ثمر برساند و در ادامه، موراتا حساب کار را 3-2 کرد.

هفته گذشته بتیس قربانی قدرت نیروی هوایی رئال شد. کرنر ارسالی کروس در دقیقه 82 با ضربه سر راموس به گل پیروزی بخش رئال بدل شد و سرانجام شب گذشته که کرنری دیگر از کروس با ضربه کاسیمیرو به تور دروازه نشست.

روی اکثر این گل ها، نقش سانترهای کروس و ضربات سر راموس غیر قابل انکارند.

دیدگاه‌ها