کد خبر : 1403881 | 29 اسفند 1395 ساعت 18:25 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

سامپدوریا 0-1 یووه

پیروزی دشوار یوونتوس در زمین سامپدوریا

یوونتوس با تک گل کوادرادو موفق به کسب سه امتیاز حیاتی در زمین سامپدوریا شد تا گام بلندی به سوی ششمین قهرمانی متوالی در سری آ بردارد.

پیروزی دشوار یوونتوس در زمین سامپدوریا

 

به گزارش "ورزش سه"، سامپدوریا با روحیه ای بالا ناشی از پیروزی بر جنووا در دربی شهر جنووا، میزبان یوونتوس صدرنشین بود. جدالی بین تیم های اول و نهم جدول سری آ ایتالیا.

 

یووه بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه 7 نیز به گل رسید.

سانتر آساموا از چپ را کوادرادو با ضربه سری زیبا و جلوتر از مدافع سامپ به گل تبدیل کرد تا بیانکونری ها خیلی زود پیش بیفتند.

 

 

1188203

 

 

ده دقیقه بعد رجینی نزدیک بود یک گل به خودی بزند ولی گلر سامپدوریا مانع از این امر شد. دقیقه 19 بازهم روی اشتباه رجینی، ایگواین صاحب موقعیتی عالی شد ولی بازهم گلر سامپ با واکنشی زیبا مانع به گل رسیدن یووه شد.

 

 

1188205

 

 

مصدومیت دیبالا در دقیقه 28 باعث شد تا پیاکا به جای وی وارد زمین شود. اسیب دیدگی فوق ستاره یووه خبر بدی برای هواداران این تیم در آستانه بازی برگشت با ناپولی در نیمه نهایی کوپا ایتالیا بود.

ایگواین دقیقه 44 بازی می توانست یووه را با برتری دو گله به رختکن بفرستد اما یک واکنش استثنایی دیگر از پوجونی باعث شد تا نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به اتمام برسد.

 

یووه نیمه دوم را به اداره بازی پرداخت و سعی در کنترل سامپدوریا داشت. تیم میزبان هم از خلق موقعیت گل صد در صد عاجز بود.

روی یکی از معدود حملات سامپدوریا، موریل می توانست گلزنی کند اما بوفون به راحتی موفق به مهار ضربه او شد.

 

 

1188202

 

 

در 5 دقیقه پایانی سامپدوریا دو بار توسط کوالیارلا صاحب موقعیت گلزنی شد؛ اما یک بار ضربه قیچی برگردان او از روی دروازه راهی اوت شد و بار دوم ضربه او آرام بود و به راحتی در اختیار بوفون قرار گرفت.

در نهایت این بازی با پیروزی 1-0 یووه خاتمه یافت تا با 73 امتیاز آسوده خاطر به صدرنشینی خود ادامه دهد.

 

دیدگاه‌ها