کد خبر : 1403908 | 29 اسفند 1395 ساعت 20:49 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین بایرن برابر گلادباخ

بایرن موفق شد در روز درخشش سومر سنگربان گلادباخ، در نهایت با تک گل مولر پیروز شده و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

پیروزی شیرین بایرن برابر گلادباخ

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن در شرایطی به مصاف گلادباخ می رفت که با توجه به شکست دیروز لایپزیش، این تیم می توانست با پیروزی به قهرمانی نزدیک تر شود.

 

بایرن هجوم را از همان ابتدا آغاز کرد و می توانست روی همکاری مولر و روبن به گل برسد اما ضربه مهاجم هلندی توسط سومر مهار شد. در دقیقه 4 این بار گلادباخ صاحب موقعیت شد اما ضربه هافمن بعد از برخورد به آلابا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 17، لواندوفسکی با دروازه گلادباخ تک به تک شد اما در زدن ضربه آخر موفق نبود تا این موقعیت خوب از دست برود.

 

دقایقی بعد، هوملس می توانست با ضربه سر دروازه سومر را باز کند اما ضربه تحت فشار او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 28 ونت می توانست از دورن محوطه دروازه نویر را باز کند اما شوت او نیز ره به جایی نبرد.

 

 

1188239

 

 

در دقیقه 42 و روی همکاری روبن و لوندوفسکی، مولر با دروازه گلادباخ تک به تک شد اما باز هم سومر مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

در اواخر نیمه اول، این بار روبن در موقعیت خوبی قرار گرفت اما باز هم گلر گلادباخ واکنش خوبی داشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، حملات بایرن افزایش یافت اما گلادباخ نیز چشم به ضدحملات داشت و می توانست روی حرکت خطرناک نویر به گل برسد که این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 60، لواندوفسکی باز هم موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما این بار هم ضربه او به سمت چپ دروازه تبدیل به گل نشد.

 

اما در دقیقه 63 بالاخره فشارهای بایرن نتیجه داد و این تیم به گل رسید. با ارسال تیاگو به درون محوطه، مولر توپ را به زیبابی استوپ کرد و با ضربه ای دقیق گل اول بایرن را به ثمر رساند.

 

 

1188246

 

 

دقایقی بعد، روبن و ریبری همکاری زیبایی داشتند و هافبک هلندی می توانست گل دوم را به ثمر برساند. اما در نهایت ضربه روبن با عکس العمل سومر همراه بود. در دقیقه 79، هوملس موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما در نهایت نتوانست ضربه خود را روانه دروازه گلادباخ کند و موقعیت از دست رفت. 

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بایرن با یک گل گلادباخ را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها