کد خبر : 1403947 | 30 اسفند 1395 ساعت 08:59 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه درخشش فدرر در سال 2017

نخستین مسترز سال به تنیسور سوییسی رسید

تنیسور سوییسی پس از فتح نخستین گرند اسلم سال توانست قهرمانی در اولین مسترز هزار امتیازی 2017 را جشن بگیرد.

نخستین مسترز سال به تنیسور سوییسی رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، راجر فدرر و استن واورینکا بامداد امروز (دوشنبه) فینال تنیس مسترز ایندین ولز را برگزار کردند و فدرر توانست با پیروزی دو بر صفر قهرمان نخستین تنیس مسترز هزار امتیازی سال شود.

 

در ست نخست دو تینسور سوییسی گام به گام پیش رفتند. نخستین امتیاز و گیم به فدرر رسید اما مرد شماره 9 جهان گیم دوم را واگذار کرد. در ادامه فدرر توانست پیروز شود. هر یک از تنیسورها که توپ را در اختیار داشتند، گیم را به نفع خود به پایان رساندند تا این‌که بازی پنج بر چهار شد و گیم نهم را واورینکا شروع کرد. مرد شماره 3 جهان مغلوب فدرر شد و ست نخست را از دست داد.


ست دوم با امتیازگیری واورینکا آغاز شد و او گیم را به نام خود ثبت کرد. در گیم بعدی رقابت نزدیک بود که در نهایت با پیروزی واورینکا به پایان رسید. فدرر بالاخره در این ست توانست یک گیم را به خود اختصاص دهد و بازی را دو بر یک کند. برتری  فاتح نخستین گرند اسلم سال ادامه داشت و نتیجه سه بر دو شد. واورینکا بازی را به تساوی رساند اما باز هم فدرر پیش افتاد. او گیم نهم را با سرویس‌های خوب به راحتی به خود اختصاص داد و نتیجه را پنج بر چهار به نفع خود کرد. در ادامه واورینکا و فدرر یک گیم را به نام خود ثبت کردند و برتری مرد شماره 9 جهان ادامه داشت تا این که او توانست با پیروزی در گیم بعد ست دوم را نیز به خود اختصاص دهد و قهرمان این رقابت‌ها شود.

 

این پنجمین قهرمانی فدرر در تنیس ایندین ولز بود.

 

دیدگاه‌ها