کد خبر : 1403956 | 30 اسفند 1395 ساعت 11:02 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست دختران هندبالیست ایران برابر ازبکستان

تیم ملی هندبال زنان ایران در دیداری نزدیک مقابل ازبکستان بازنده شد تا حریف هنگ کنگ برای کسب عنوان هفتمی مسابقات قهرمانی آسیا شود.

شکست دختران هندبالیست ایران برابر ازبکستان

به گزارش "ورزش سه" از سوون کره جنوبی، مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا ادامه یافت و تیم ملی زنان ایران امروز در سالن سوون جیمناسیوم شهر سوون به دیدار ازبکستان رفت و با حساب 29 بر 28 نتیجه را به این تیم واگذار کرد.


در این مسابقه شاگردان مرضیه یوسف در تیم ملی ایران باز هم همانند مسابقات گذشته در نیمه اول بازنده بودند و بازگشت آنها به بازی در نیمه دوم نتوانست مانع از شکست‌شان شود تا اتفاقات بازی با ویتنام به نوعی بار دیگر برای ایران تکرار شد.


در نیمه نخست ازبک‌ها 14 بر 11 برنده به رختکن رفتند اما در نیمه دوم ایران نمایش بهتری نسبت به حریف آسیای میانه خود داشت و در وقت دوم 17 بر 15 به برتری رسید ولی نتیجه نهایی، پیروزی ازبکستان با یک گل اختلاف بود.

 

اکاترینا بازیکن تیم ازبکستان با به ثمر رساندن 10 گل، بهترین گلزن مسابقه بود و ازبکستان از 55 شوت به دروازه ایران صاحب 29 گل شد؛ ایران نیز 49 شوت به دروازه داشت و ساناز رجبی با به ثمر رساندن 8 گل، بهترین گلزن ایران در این دیدار شناخته شد.


در این مسابقه علاوه بر ساناز رجبی 8 گله، شقایق باپیری 7 گل، شیدا فلاحی و الناز رمضان‌پور هر کدام 4 گل، سمیره علی‌رمائی 2 گل و فاطمه موسوی، مریم یوسفی و سهیلا هیات هر کدام یک گل برای ایران به ثمر رساندند.


فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران با 18 سیو در این بازی از مجموع 45 شوت به دروازه ایران، روز خوبی را پشت سر گذاشت اما حتی این عملکرد از سوی خلیلی نیز برای پیروزی کافی نبود در حالی که هانیه لک نیز در دقایق محدودی که در دروازه ایران قرار گرفت 2 گل دریافت کرد.


بدین ترتیب تیم ملی هندبال زنان ایران برای کسب عنوان هفتمی در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به دیدار هنگ کنگی می‌رود که امروز برابر ویتنام شکست خورد؛ ایران در مسابقات قبلی خود به ترتیب برابر تیم‌های چین، کره جنوبی و ویتنام بازنده شده بود.

دیدگاه‌ها