کد خبر : 1404023 | 01 فروردين 1396 ساعت 09:45 | 74.6K بازدید | 0 دیدگاه

فصل آینده تیم ها چه پیراهنی تن می کنند؟(عکس)

هنوز به آخر فصل نزدیک نشده ایم که صحبت از پیراهن های فصل آینده تیم ها داغ شده است.

به گزارش "ورزش سه"، همیشه پیش از رونمایی از پیراهن‌ها توسط خود باشگاه، عکس پیراهن های فصل بعد تیم توسط هواداران ساخته شده و دست به دست می‌چرخد که بیشتر آنها طراحی توسط کاربران دارد ولی در این بین، بعضی از عکس ها همان پیراهن فصل آینده هستند. در زیر نیز ما به بررسی پیراهن های فصل آینده چند باشگاه مطرح اروپا پرداخته ایم.

 

 

1188362

پیراهن فصل آینده آرسنال نسبت به پیراهن فعلی تیم تغییر چندانی نکرده است. شاید عمده تغییری که بتوان به آن اشاره کرد، یقه دار شدن این پیراهن است. پیراهن فعلی این تیم یقه هفت است ولی برای فصل آینده، یقه ای متفاوت برای این پیراهن در نظر گرفته شده است. مثل دو فصل اخیر، برند پوما تولید کننده این پیراهن خواهد بود.

 

1188360

با اتمام قرارداد چلسی با آدیداس، این تیم با برند نایکی دوران جدید خود را آغاز خواهد کرد. با این حال طراحی لباس این تیم به جز 3 خط های مشهور آدیداس تفاوت دیگری نسبت به حال ندارد. پیراهن دوم نیز نسبت به پیراهن امسال کمی متفاوت است و پیراهن سوم، به کلی با پیراهن سوم امسال فرق دارد. نقوش جالبی روی آن پیوسته و ترکیب رنگ بسیار زیبایی نیز دارد.

 

 

1188361

 

پیراهن فصل آینده یونایتد تغییر آن چنانی نسبت به امسال نداشته است و شاید تنها نقطه ای در این پیراهن که بتواند به تغییر در آن اشاره کرد، دور آستین های آن باشد که مشکی و سفید است و در پیراهن فصلی اینطور نیست.

 

1188359

اما تغییر اساسی در پیراهن های فصل آینده متعلق به بارسا است. رنگ آبی و اناری حفظ شده ولی این بار راه راه ها به صورت نامنظم روی پیراهن اجرا شده است. رنگ زمینه مثل همیشه آبی و رنگ راه ها اناری هستند. همچنین اسپانسر این تیم پس از چند سال قرارداد با هواپیمایی قطر، به شرکت راکوتن که در زمینه ساخت لاستیک و تایر فعال است، تغییر یافت.

دیدگاه‌ها