کد خبر : 1404025 | 01 فروردين 1396 ساعت 10:57 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

هفتمی آسیا برای دختران هندبالیست ایران

تیم ملی هندبال زنان ایران با پیروزی برابر هنگ کنگ به‌عنوان هفتم مسابقات قهرمانی آسیا آسیا دست یافت.

هفتمی آسیا برای دختران هندبالیست ایران

به گزارش "ورزش سه" از سوون کره جنوبی، ملی پوشان هندبال ایران امروز در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر هنگ کنگ قرار گرفتند و با یک پیروزی قاطع روی سکوی هفتم این مسابقات قرار گرفتند.


تیم‌های ملی هندبال ایران و هنگ کنگ صبح امروز در سالن سوون جیمناسیوم شهر سوون کره جنوبی برابر هم به میدان رفتند که نتیجه نهایی این مسابقه پیروزی 31 بر 18 ملی پوشان ایران بود.


در این بازی بر خلاف مسابقات قبل، ایران در نیمه اول نمایش مقتدرانه‌ای داشت و 14 بر 7 پیروز شد و با برتری 17 بر 11 در نیمه دوم توانست در مجموع به نخستین و تنها پیروزی‌اش در این رقابت‌ها دست پیدا کند.


ستاره این بازی فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران بود که بارها ناجی دروازه تیم ملی شد به طوری که هنگ کنگی‌ها در این مسابقه 48 بار دروازه ایران را هدف قرار دادند و 42 شوت درون چارچوب زدند که سنگربان ایران با آمار فوق العاده 24 سیو آنها را مهار کرد.


ساناز رجبی در این بازی نیز همانند مسابقه گذشته برابر ازبکستان بهترین گلزن ایران بود و به تنهایی 9 گل برای تیم ملی به ثمر رساند و شقایق باپیری با 7 گل و مژگان قهرمانی با 6 گل عملکرد خوبی داشتند؛ الناز رمضان‌پور با 3 گل، شیدا فلاحی و مینا وطن‌پرست با 2 گل و سمیره علی رمائی و مریم یوسفی با یک گل در گل‌های زده تیم ملی ایران نیز سهیم بودند.


در پایان این مسابقه فاطمه خلیلی‌بهفر دروازه‌بان قمی تیم ملی هندبال ایران به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و تیم ملی ایران نیز با رتبه هفتم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.


ایران در دور گروهی به چین، کره جنوبی و ویتنام باخته بود و در دور حذفی نیز با شکست میلی متری برابر ازبکستان، به مسابقه برای رتبه هفتم و هشتمی رفت تا سرانجام با پیروزی مقابل هنگ کنگ، کره را ترک کند.

دیدگاه‌ها