کد خبر : 1404030 | 01 فروردين 1396 ساعت 11:52 | 89.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش‌های اختصاصی ورزش سه از دوحه؛

جاسوسی از تمرینات تیم ملی قطر

تمرین شب گذشته تیم ملی قطر زیرنظر خورخه فوساتی و با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده به اردو برگزار شد.

جاسوسی از تمرینات تیم ملی قطر

به گزارش "ورزش سه"، فوساتی سرمربی اروگوئه ای که به دلیل کار طولانی در این کشور شناخت کاملی از بازیکنان تیم ملی قطر دارد در تمرین دیروز تاکید داشت که بازیکنان در دیدار مقابل ایران باید تمام توجه خود را به فشار روی بازیکن حامل توپ متمرکز کنند. همچنین به نظر می رسد برنامه اصلی او برای حمله روی دروازه ایران از طریق ضدحملات سریع از مرکز خط دفاعی باشد، همانطور که تیم الریان در دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس با درخشش رودریگو تاباتا توانست فشار زیادی از این ناحیه روی دروازه حریف خود وارد کند.


باتوجه به حضور رودریگو تاباتا و سباستین سوریا ستارگان تیم الریان در این مسابقه آنها روحیه مناسبی برای بازی مقابل تیم ملی دارند. اگرچه تفاوت زیادی بین آن بازی باشگاهی و ملی قطر وجود دارد چراکه قطر در این دیدار نیاز به پیروزی دارد و قاعدتا استراتژی خود بر این اساس استوار خواهد کرد اما ایران می تواند با یک تساوی از دوحه به ایران بازگردد و بنابراین طبعا عقب تر بازی می کند.


تمرینات تیم ملی قطر در یک هفته گذشته در شرایطی برگزار شده که به منظور تمرکز هرچه بیشتر بازیکنان و کادرفنی حداقل تماشاچی و خبرنگار در اطراف تیم حاضر بوده اند و برای تماشای تمرینات قطر باید ازسه مرحله امنیتی عبور می کردید.

 

1188009


تیم ملی قطر از سه شنبه شب در ورزشگاه جاسم بن حمد تمرین می کند و سپس آخرین تمرین خود را پیش از بازی در روز چهارشنبه در همین ورزشگاه انجام می دهد در شرایطی که فشار بسیاری روی خورخه فوساتی سرمربی اروگوئه ای وجود دارد چراکه او نیازمند پیروزی در دیدار مقابل ایران است. 


بازیکنان قطر در تمرین دیروز تاکید داشتند تنها در صورت برد مقابل ایران می توانند به رقابت های جام جهانی بازگردند و به همین سبب تلاش می کردند شور و اشتیاق بسیاری در این تمرین از خود نشان بدهند؛ نشریات قطری نیز بر تلاش خود برای روحیه دادن به تیم ملی قطر اضافه کردند و امروز روزنامه های اصلی قطری بدون استثنا صفحات اول خود را به تیم ملی قطر اختصاص دادند. این در شرایطی است که هنوز تا بازی روز پنجشنبه زمان زیادی وجود دارد. 


فوساتی که باید فهرست 18 نفره خود را برای دیدار با ایران هرچه سریع تر آماده کند، از سطح رقابت بین بازیکنان راضی است و آنطور که در گفت و گو با رسانه ها عنوان کرده بهترین ها را در این دیدار انتخاب خواهد کرد. او با دو لژیونر و 16 بازیکن شاغل در لیگ ستارگان قطر به دیدار ایران می رود. اگرچه به نظر می رسد بخشی از نقطه ضعف او کمبود دیدارهای بین المللی است.

دیدگاه‌ها