کد خبر : 1404040 | 01 فروردين 1396 ساعت 12:40 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب نشریه کروات

کرانچار سالی 900 هزار دلار؟

یک روزنامه کروات از دستمزد نجومی کرانچار برای قرارداد 1 سال و نیمه اش با سپاهان خبر داد.

کرانچار سالی 900 هزار دلار؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اوتارنی لیست در صفحه ورزشی خود به حضور کرانچار در ایران پرداخته و در این مطلب ادعا کرده که او در مدت یک سال و نیم که با سپاهان قرار داد دارد، 900 هزار دلار دریافت خواهد کرد که حقیقت داشتن چنین موضوعی کمی عجیب است. در گزارش این روزنامه آمده:

زلاتکو کرانچار مدت زیادی از دنیای مربی گری به دور نبود. او دوباره به ایران برگشت و به همان جایگاه همیشگی. او هدایت سپاهان را برعهده گرفت که پیشتر بین سال‌های 2011 تا 2014 آن را برعهده داشت.

 

او در دوره اول حضورش در سپاهان در فصل 12-2011 بسیار موفق بود. قهرمان لیگ ایران شد و سپس قهرمان جام حذفی. همچنین سال 2012 به عنوان مربی سال ایران برگزیده شد. ایران همیشه مقصد مورد علاقه او بوده زیرا سال 2009 نیز هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، باشگاهی که در حال حاضر تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ است.

 

1188163

 

 

کرانچار سال 2014 شروع خوبی با سپاهان داشت ولی پس از گذشت چند هفته تیم او دچار افت شد و پس از 3 تساوی و یک شکست، با وجود اینکه سپاهان در رده چهارم قرار داشت، از سمت خود کنار کشید.

 

پس از آن شایعاتی مبنی بر حضور کرانچار روی نیمکت تیمی دیگر در ایران شنیده می‌شد ولی این اتفاق هرگز رخ نداد. پس از آن کرانچار در تابستان هدایت دینامو زاگرب را برعهده گرفت. او به همراه تیم در چمپیونزلیگ شرکت داشت ولی پس از شکست 5-2 مقابل رجیکای صدرنشین، از سمت خود استعفا داد.

 

باشگاه سپاهان سپس برای جذب او پیشنهاداتی ارائه کرد و این پیشنهاد خیلی هم غیرمنتظره نبود. خاطرات خوب کرانچار از سپاهان و نتایجی که او با این تیم در دوره اول حضورش کسب کرده بود باعث شد که او خیلی راحت پیشنهاد سپاهانی ها را قبول کند و راهی اصفهان شود.

 

سپاهان در حال حاضر در رده هفتم لیگ ایران قرار دارد و در 5 بازی ایخر خود، 4 امتیاز کسب کرده و فرم خوبی ندارد. آنها سه شکست پیاپی کسب کردند، سپس به مصاف سیاه جامگان مشهد رفتند و با نتیجه 1-1 متوقف شدند که پس از این دیدار، کرانچار به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

 

این انتقال خیلی سریع رخ داد و این در حالیست که گزینه های دیگری مثل استانکو پوکلپوویچ، لوکا بوناچیچ و ایگور استیماچ نیز از دیگر گزینه ها بودند. طبق اطلاعاتی که ما در اختیار داریم،  کرانچار سالیانه 900 هزار دلار دریافت خواهد کرد و قراردادی دو ساله امضا کرده است.

 

دیدگاه‌ها