کد خبر : 1404051 | 01 فروردين 1396 ساعت 14:18 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان مدافع دو ملیتی قطر

کاسولا: آماده شکست ایران در دوحه هستیم

رقیب ایران در آغاز دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2018 در اردوی خود کم بازیکن دو ملیتی ندارد که یکی از آنها مدافع فرانسوی است.

به گزارش"ورزش سه"، قطری ها که بیش از 70 درصد ترکیب شان را بازیکنانی دو ملیتی تشکیل داده اند خیلی امیدوار هستند با این سرمایه گذاری و بهره بردن از بازیکنان خارجی بتوانند اولین جام جهانی را تجربه کنند.آرزویی که در پایان دور رفت تا حدود زیادی بر باد رفت اما با این حال با تغییرات صورت گرفته عنابی ها دل به دور برگشت بسته و حالا قصد دارند از اولین بازی با ایران در روز سوم فروردین ماه امیدها به صعود را دوباره زنده کنند.


در آستانه این مصاف حساس محمد کاسولا مدافع فرانسوی الاصل قطر که یکی از کلیدی ترین مهره های این تیم قلمداد می شود با کشیدن خط و نشان برای ایران مدعی شد پنجشنبه شب در دوحه اتفاقی بزرگ رقم خواهد خورد. این بازیکن در مصاحبه با روزنامه الوطن گفت:«خوشبختانه تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تمرینات را به صورت مرتب از چند هفته قبل آغاز کردیم و تمام هدف مان این است که استارت خوبی دردور برگشت مقدماتی جام جهانی بزنیم».

 

1188389


او ادامه داد:« مصاف با ایران بعد از آن شکست تلخ در تهران چالشی دشوار اما هیجان انگیز برای ما خواهد بود به خصوص که این بار اهمیتی دو چندان دارد و برای ما جنبه ای حیثیتی. اگر بازی به سود قطر تمام شود قطعا استارت یک اتفاق بزرگ برای فوتبال قطر رقم خواهد خود چون بردن ایران می تواند اعتماد به نفس دوباره ای به ما برای رسیدن به روسیه تزریق کند».


کاسولا در پایان گفت:« به همین خاطر ما از هر نظر برای شکست ایران آماده هستیم و در این راه روی حضور طرفداران در این بازی حساب باز کردیم تا با حمایت آنها بتوانیم به سه امتیاز شیرین برسیم و دوباره زندگی را به اردوی قطر بازگردانیم. برد ایران همچون سکوی پرتاب برای ما قلمداد می شود و تمام تلاش مان این است که از سد تیمی سرسخت و مدعی همچون ایران بگذریم».

دیدگاه‌ها