کد خبر : 1404054 | 01 فروردين 1396 ساعت 14:52 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش الوطن از اردوی ایران

کی‌روش در انتظار تکمیل فهرست ستاره‌ها

در فاصله 48 ساعت تا بازی حساس قطر با ایران روزنامه ها و رسانه های این کشور حاشیه خلیج فارس گزارش های ویژه ای از این مصاف منتشر کردند.

به گزارش "ورزش سه"، با نگاهی به صفحات اول روزنامه های ورزشی و همچنین سایت های خبری در قطر می توان به این نکته پی برد که مصاف روز سوم فروردین ماه با ایران در دوحه از اهمیتی خاص برای عنابی ها برخوردار است. مصافی که طعم مرگ وزندگی برای قطری ها در راه تجربه اولین جام جهانی تاریخ این کشور را دارد.

 

1188393


در بین تمام تحلیل وتفسیرهایی که این روزنامه ها منتشر کردند روزنامه الوطن در گزارشی کوتاه از اردوی ایران نوشت:« کارلوس کی روش در حالی با 19 بازیکن به دوحه سفر کرد که بعد از تمام تنش های اخیر در داخل ایران منتظر تکمیل شدن لیست ستاره هایش است تابا برتری مقابل قطر بار دیگر آرامش را به اردوی تیمش بازگرداند. تنش هایی که به خاطر برنامه فشرده تمرینی و هم زمانی آن با بازی های لیگ قهرمانان آسیا و اختلافات او با کادر فنی پرسپولیس به وجود آمد و حالا این مربی امیدوار است بتواند با کمترین تدارک از سد قطر بگذرد».


روزنامه الوطن با بیان این که کی روش هفته گذشته در سفری کوتاه به دوحه و حضور در ورزشگاه جاسم بن حمد از نزدیک بازی پرسپولیس ایران با الریان را تماشا کرد به خوبی از جو حاکم براین ورزشگاه مطلع است از همین رو در روزهای باقی مانده در پی آماده سازی روحی و روانی شاگردانش است تا با دست پر دوحه را ترک کند. شاگردانی که قرار است تا امروز تکمیل شده و بازگشت شان از اروپا امیدها در اردوی ایران را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها