کد خبر : 1404074 | 01 فروردين 1396 ساعت 16:46 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آ.اس

تمدید قرارداد مسی، نزدیک تر از همیشه

پس از اینکه نشریه اسپورت امروز تیتر یک خود را به تمدید قرارداد قریب الوقوع مسی اختصاص داد، آاس نیز ادعا کرد که پدر مسی تا یکی دو هفته آینده وارد بارسلون خواهد شد تا مذاکرات طرفین جدی تر شود.

تمدید قرارداد مسی، نزدیک تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، تمدید قرارداد لیونل مسی به یک معضل در باشگاه بارسلونا تبدیل شده است. پس از تمدید قرارداد پرهزینه نیمار و سوارز، حالا باشگاه بارسلونا نیاز به منابع مالی بیشتری برای تامین مبلغ درخواستی مسی برای تمدید قرارداد دارد. قراردادی که بین 30 تا 40 میلیون یورو در سال برای بارسا هزینه در پی خواهد داشت.

 

 

1188414

 

 

خورخه مسی یک ماه و نیم پیش در بارسلون بود؛ ولی چند تماس تلفنی با بارتومئو(رئیس بارسا)، تنها ارتباط وی با باشگاه بود و تقریبا هیچ پیشرفتی در روند مذاکرت صورت نگرفت. پدر مسی به روساریو بازگشت اما طبق آنچه که یکی از مسئولان باشگاه بارسلونا امروز به آاس گفته است، او دو هفته دیگر به بارسلون بازخواهد گشت و این بار قرار است مذاکرات، شکل کاملا جدی تری به خود بگیرد. هرچند بعید است که در این مذاکرات همه چیز نهایی شود.

 

طبق ادعای این منبع موثق، هرچند مذاکرات تمدید خیلی دیرتر از آنچه تصور می شد شروع شده؛ ولی با جلسه پیش رو، پیشرفت قابل توجهی را شاهد خواهیم بود و پیش بینی می شود که مسی تا پیش از اتمام فصل جاری، قرارداد خود را تمدید کرده و تا پایان فوتبال خود در سطح اول دنیا، در بارسلونا ماندگار شود.

دیدگاه‌ها