کد خبر : 1404082 | 01 فروردين 1396 ساعت 20:10 | 186.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

2 گزینه عجیب برای تقویت خط حمله بارسا(عکس)

دیبالا و گریزمان، دو نامی هستند که برای تقویت خط حمله آتشین بارسا مطرح شده اند؛ دو ستاره ای که بعید است به بارسا بپیوندند تا نیمکت نشین مثلث MSN شوند.

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به مدیریت باشگاه بارسلونا که از آن به عنوان زبان باشگاه بارسلونا در دنیای رسانه نام برده می شود، امروز تیتر یک خود را به علاقه باشگاه بارسلونا برای جذب آنتوان گریزمان و پائولو دیبالا، دو فوق ستاره اتلتیکو و یوونتوس اختصاص داده است و زمانی که این نشریه ادعایی را مطرح می کند، باید که آن را جدی گرفت.

 

 

1188424

 

 

طبق ادعای این منبع، بارسلونا قصد دارد برای فصل آینده، اقدام به تقویت خط حمله خود کند، خط حمله ای که با حضور مسی، نیمار و سوارز، به نظر امکان ندارد که بهتر شود ضمن اینکه آلکاسر نیز روی نیمکت همواره منتظر رسیدن فرصت است.

 

استراحت دادن بیشتر به MSN و نیز غیرممکن بودن حضور همیشگی این سه بازیکن در 60 مسابقه فصل، در کنار نمایش های ضعیف آلکاسر در فصل جاری باعث شده تا مسئولان بارسا به فکر جذب یک مهاجم درجه اول بیفتند و برای این منظور قصد دارند برای جذب گریزمان و دیبالا اقدام کنند.

دیبالا در آستانه تمدید قرارداد با یووه قرار دارد و گریزمان نیز گفته می شود که با منچستریونایتد به توافقاتی دست یافته است. مشخص نیست که این دو بازیکن حاضر خواهند شد به بارسا بیایند تا ذخیره MSN شوند یا خیر. چنین احتمالی البته بسیار بعید است.

دیدگاه‌ها