کد خبر : 1404164 | 02 فروردين 1396 ساعت 12:29 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین مدافع محروم قطر مشخص شد

بعد از محرومیت یک جلسه ای عبدالکریم حسن، مدافع چپ کلیدی قطر به خاطر اتفاقات بازی در ایران، سرمربی اروگوئه ای قطر جانشین این بازیکن را انتخاب کرد.

جانشین مدافع محروم قطر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، علی عفیف، بازیکن الجیش به عنوان جانشین عبدالکریم حسن، مدافع چپ محروم قطر انتخاب شده و فرداشب در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت.


به گزارش روزنامه های قطری خورخه فوساتی، سرمربی قطر در آخرین تمرینات آماده سازی این تیم از علی عفیف در ترکیب تیمش بهره برد و این بازیکن با آمادگی بالای خود توانست جایگاه خود در ترکیب 11 نفره را تثبیت کند. علی عفیف در گفت و گو با روزنامه استادالدوحه با بیان اینکه از هر نظر برای مصاف با ایران آماده است گفت: جدال با ایران بیشتر شبیه به یک فینال زودرس در این گروه است، فینالی که برای ما در شرایطی انجام می شود که همچون استخوان شکسته برای ترمیم خود نیاز به 3 امتیاز این بازی داریم تا همچنان شانس های خود برای صعود و رسیدن به جام جهانی را زنده نگه داریم. 


عفیف ادامه داد: تیم ملی ایران یکی از قوی ترین تیم های فوتبال حال حاضر در آسیاست است که متوقف کردن آنها کار بسیار سخت و دشواری است؛ اما شرایطی که ما در این بازی داریم خیلی بهتر از شرایط بازی در تهران است و با امیدواری فراوان گام به زمین می گذاریم تا سه امتیاز این دیدار را به سود خود تمام کنیم و انتقام شکست دور رفت را بگیریم.


عفیف با بیان اینکه شناخت خوبی از ساختار تهاجمی ایران دارد، مدعی شد در بازی فردا شب می تواند به سایر مدافعان قطر کمک کند تا مانع گلزنی مهاجمان ایران شود.

دیدگاه‌ها