کد خبر : 1404231 | 02 فروردين 1396 ساعت 19:07 | 90.2K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش روش پرتغالی رو کرد؛

الگوبرداری سردار آزمون از رونالدو(عکس)

کارلوس کی‌روش در تمرین روز گذشته روی پرش بازیکنان به ویژه مهاجم مورد علاقه‌اش هم کار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اصلی‌ترین تاکتیک‌های تیم کارلوس کی‌روش ارسال از جناحین و بهترین استفاده از ضربات ایستگاهی بوده تا به این روش دروازه حریفان را باز کنندکه این کار بارها جواب داده و گل‌های زیادی برای تیم ایران رقم زده است.


یکی از تمرینات اصلی شب گذشته تیم ملی که دقایق زیادی هم به آن اختصاص داشت سانتر از هر دو سمت زمین بود که با استفاده از مدافعان کناری و وینگرها انجام می‌شد و مهاجمان هدف و بلند قامتان در محوطه جریمه سرزنی می‌کردند.


سردار آزمون که احتمالا یکی از 11 مرد اصلی کی‌روش در بازی فردا مقابل قطر است زیر نظر این مرد پرتغالی تمریناتی انجام داد تا میزان پرش خود را برای در جا پریدن بهتر کند؛ این تمرین کی‌روش با آزمون، بی‌شباهت به حرکات کریستیانو رونالدو نیست چراکه یکی از بارزترین خصوصیات این ستاره پرتغالی پرش در جای بلند و زدن ضربات سر است که حالا این کار را در تمرین تیم ملی ایران هم مشاهده می‌کنیم.


کی‌روش در بخش دیگر تمرین شب گذشته تیم ملی برای بهتر شدن شوت روی پای آزمون هم کار کرد و با ایستادن در قوس محوطه جریمه و مهیا نمودن توپ برای سردار، سعی داشت دقت گلزنی این مهاجم را بالاتر ببرد.


عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه- دوحه

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها