کد خبر : 1404232 | 02 فروردين 1396 ساعت 19:09 | 64.1K بازدید | 0 دیدگاه

قلب دفاع ایران دوباره سرخابی می‌شود؟(عکس)

شرایط مناسب مدافعان میانی ایران این احتمال را می‌دهد کارلوس کی‌روش در بازی با قطر از کاپیتان پرسپولیس و مدافع سابق استقلال استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در شروع کارش در مرحله مقدماتی جام جهانی که قطر را با نتیجه 2 بر صفر در ورزشگاه آزادی شکست داد با ترکیب پژمان منتظری و سید جلال حسینی در  قلب خط دفاعی بازی کرد اما در مسابقه بعد برابر چین، کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت مرتضی پورعلی‌گنجی را به جای مدافع پرسپولیس در زمین قرار دهد که دوری حسینی از ترکیب خیلی طول نکشید و در دقیقه 23 با منتظری که آسیب دیده بود، تعویض شد.


ایران در سه بازی اخیر در راه جام جهانی مقابل ازبکستان، کره جنوبی و سوریه به دلیل مصدومیت منتظری، با مرتضی پورعلی‌گنجی و سید جلال حسینی در دفاع میانی بازی کرد و مثل دو دیدار ابتدایی گلی نخورد اما حالا با رفع آسیب دیدگی منتظری، احتمالا تغییراتی در ترکیب کی‌روش ایجاد شود.


کی‌روش که علاقه زیادی به منتظری دارد و حتی از او به‌عنوان مترجم هم استفاده کرده است، احتمالا این مدافع با تجربه را در بازی فردا مقابل قطر در ترکیب خود قرار می‌دهد و از بین پورعلی‌گنجی و حسینی یکی را انتخاب می‌کند.


پورعلی‌گنجی به همراه السد قطر نتایج درخشانی گرفته و حتی گلزنی هم داشته اما سید جلال هم با امنیتی که به خط دفاعی پرسپولیس بخشیده موجب شده بهترین خط دفاع لیگ برتر را داشته باشند و ممکن است با این شرایط مثل بازی رفت، کی‌روش از ترکیب منتظری و حسینی استفاده کند.


عکس از: امیرحسین خیرخواه- دوحه

 

دیدگاه‌ها