کد خبر : 1404271 | 03 فروردين 1396 ساعت 02:11 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان 1-0 انگلیس

پیروزی آلمان بر انگلیس در شب خداحافظی پودولسکی

آلمان در دیداری دوستانه به مناسبت خداحافظی لوکاس پودولسکی به لطف گل همین بازیکن توانست رقیب همیشگی خود انگلیس را مغلوب کند.

پیروزی آلمان بر انگلیس در شب خداحافظی پودولسکی

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه وست فالن دورتموند، میزبان جدال آلمان و انگلیس، دو رقیب قدیمی بود.

 

 

 

لوکاس پودولسکی قرار بود در این بازی از بازی های ملی خداحافظی کند و این دیدار برای او به یادماندنی از حد تصور شد.

هر دو تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان وارد زمین شدند به طوریکه در ترکیبآلمان می توان از هوملس و تونی کروس به عنوان تنها بازیکنان باسابقه حاضر در ترکیب 11 نفره نام برد و در انگلیس نیز بازیکنانی چون هارت، اسمالینگ و لالانا.

 

 

 

 

نیمه اول با برتری انگلیس همراه بود و جدی ترین موقعیت بازی را نیز همین تیم به دست اورد. روی اشتباه کیمیش، لالانا در میانه زمین توپ را تصاحب کرد و یک تنه راهی دروازه آلمان شد. او حتی با تراشتگن نیز تک به تک شد ولی ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. یک فرصت تک به تک را نیز دله آلی به دست آورد ولی واکنش خوب گلر ژرمن ها مانع از به گل رسیدن سه شیرها شد.

 

 

 

 

آلمان نیز یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشت که به گل تبدیل نشدند.

 

 

 

در نیمه دوم نیز روند نیمه اول ادامه یافت و بازهم انگلیس تیم برتر میدان بود. نفوذهای واردی و لالانا و ضربات دله آلی یکی پس از دیگری بی ثمر ماندند تا اینکه آلمان روی تنها موقعیت جدی خود در دقیقه 69 به گل رسید.

 

 

 

 

زننده این گل کسی نبود جز لوکاس پودولسکی تا در آخرین بازی ملی خود و به رویایی ترین شکل ممکن، گل شماره 49 را به ثمر رسانده باشد.

 

 

 

 

روی همکاری تونی کروس و شورله، توپ پشت محوطه جریمه به پودولسکی رسید و او با کنترلی خوب و ضربه پای چپ سهمگین خود توپ را به کنج دروازه انگلیس چسباند. آلمان بلافاصله پس از این گل می توانست حتی حساب کار را 2-0 کند ولی واکنش به موقع هارت اجازه باز شدن دباره دروازه سه شیرها را نداد.

 

 

 

 

در نهایت حملات پر دامنه انگلیس در دقایق پایانی نتیجه نداد و بازی با پیروزی 1-0 آلمان به اتمام رسید. ژرمن ها با این برد، انتقام شکست 2-3 سال گذشته از انگلیس را نیز گرفتند.

دیدگاه‌ها