کد خبر : 1404332 | 03 فروردين 1396 ساعت 15:09 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه: باید اردوی خارجی داشته باشیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: به دلیل اینکه ویزای برخی از بازیکنان جوان برای سفر به کرواسی صادر نشد مجبور به دعوت از چند ملی‌پوش با تجربه شدیم.

ناظم‌الشریعه: باید اردوی خارجی داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص اردوی تیم ملی فوتسال و برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی کرواسی اظهار داشت: چهاردهم و پانزدهم فروردین‌ماه باید دو بازی دوستانه با تیم ملی کرواسی در این کشور برگزار کنیم. بر همین اساس تیم «ب» را تشکیل دادیم و با عراق هم چند بازی دوستانه را برگزار کردیم. این دومین مرحله اردوی ماست و قصد داریم بیشتر به جوانان‌مان میدان بدهیم.

 

وی افزود: ظاهراً شرایط گرفتن ویزا برای کشور کرواسی سخت است و ما نمی‌توانیم برخی از بازیکنان جوان خود را همراه تیم ببریم، به همین دلیل مجبور شدیم یکسری از بازیکنان باتجربه را به تیم ملی دعوت کنیم. ما 17 نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کرده‌ایم و از پنجم فروردین‌ماه کار خود را شروع خواهیم کرد، دوازدهم صبح نیز ان‌شاءالله به همراه  14 بازیکن به کشور کرواسی اعزام خواهیم شد تا دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کنیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد علت دعوت نشدن بازیکنانی مانند مهدی جاوید به این اردو عنوان کرد: اصلاً بحث این نبود که بازیکنان باسابقه را دعوت کنیم، مجبور شدیم برخی از آنها را دعوت کنیم، چون روادید برخی از بازیکنان جوان ما مانند شهاب طالبی و طاها مرتضوی صادر نشده بود. در ضمن این را هم باید در نظر بگیریم که کرواسی تیم قابل احترامی است و در ماه گذشته توانسته تیم ایتالیا را دو بار شکست دهد.

 

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که «آیا در مسابقاتی مانند رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز به این بازیکنان جوان میدان خواهد داد یا اینکه از بازیکنان با تجربه استفاده خواهد کرد؟»، گفت: اکنون ما به بازیکنان جوان میدان می‌دهیم، اما این را باید قبول کنیم ملی‌پوشانی که سوم جهان شدند بهترین بازیکنان ایران هستند. سعی می‌کنیم از این تیم جدید چند بازیکن را به تیم اصلی اضافه کنیم. مطمئن باشید هدف ما از دعوت بازیکنان جوان داشتن جوانان خوب در کنار تیم ملی است. هدف‌مان این است، حالا اگر شرایط تیم خیلی خوب باشد شاید همین تیم را در مسابقات استفاده کردیم.

 

وی درباره برنامه تیم ملی و اینکه آیا بازی دوستانه‌ دیگری برای تیم ملی برنامه‌ریزی شده است یا خیر تصریح کرد : قرار بود با ازبکستان بازی کنیم که کنسل شد. ما باید در ماه رمضان حتماً در یک تورنمنت خارج از کشور  شرکت کنیم. بچه‌ها در ماه رمضان روزه می‌گیرند و نمی‌توانند تمرین بکنند. به دنبال این هستیم تا یک اردوی خارج از کشور در این ماه داشته باشیم. این هفته با آقای ساکت جلسه داریم و تلاش می‌کنیم برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی داشته باشیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: به امید خدا سال 96 برای همه سال خوبی باشد و ان‌شاءالله بتوانیم مانند سال 95  افتخارات خوبی را برای کشورمان به دست بیاوریم و بتوانیم یک بار دیگر قهرمان آسیا شویم.

 

دیدگاه‌ها