کد خبر : 1404353 | 03 فروردين 1396 ساعت 17:25 | 56.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه:

35 میلیون دلیل برای ترک اتلتیکو داشتم!

سرمربی موفق آرژانتینی اتلتیکو پس از فینال لیگ قهرمانان سال گذشته به صورت جدی قصد جدایی از این باشگاه را داشت.

35 میلیون دلیل برای ترک اتلتیکو داشتم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو سال گذشته یک بار دیگر به سان سال 2014 مغلوب رئال در فینال شد. ضربه روحی سخت به دیگو سیمئونه که رویای قهرمانی با روخی بلانکوس ها را در سر داشت.

او در نشست خبری پس از بازی گفت که نمی داند فصل بعد نیز مربی اتلتیکو خواهد بود یا خیر؛ هرچند که یک ماه بعد و پس از جلسه ای که با مدیران باشگاه داشت، تصمیم گرفت به قراردادش پایبند بماند.

 

 

1158824

 

 

سیمئونه در مصاحبه اختصاصی با آ.اس، به صحبت در مورد اتفاقات پس از فینال تلخ میلان پرداخت و گفت:« خیلی وحشتناک بود. به نشست خبری که آمدم؛ اکثرا در حال جشن گرفتن قهرمانی رئال بودند و فضا بسیار سنگین بود. من البته مغلوب این جو نشدم؛ با این حال این حس در من وجود داشت که باید بیشتر فکر کنم.

شرایط روحی من وخیم بود و در آن وضعیت، 35 میلیون دلیل برای جدایی از اتلتیکو و رفتن به تیمی دیگر داشتم؛ ولی نرفتم چون از ته دل نمی خواستم بروم. هنوز خودم را در باشگاه صاحب اعتبار می دیدم و معتقد بودم که این تیم هنوز می تواند قله های زیادی را فتح کند. در این شکی نداشتم.

با مدیران باشگاه جلسه ای برگزار کردیم و در نهایت تصمیم گرفتم به حضورم ادامه دهم.»

 

ال چولو ادامه داد:« اتلتیکو حالا در بهترین شرایط خودش قرار دارد و می توانیم افتخارات بیشتری کسب کنیم. اتلتیکو حالا استادیومی جدید دارد و اطمینان دارم که آینده از آن ما خواهد بود. اگر خدا بخواهد و به یک فینال دیگر در لیگ قهرمانان برسیم، عملکردی متفاوت خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها