کد خبر : 1404370 | 03 فروردين 1396 ساعت 22:39 | 171.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت‌طلبی تیم کی‌روش در روز بد حریفان؛

سال جام جهانی از بهارش پیداست!

ملی‌پوشان فوتبال ایران با وجود اینکه هر نتیجه‌ای برابر قطر آنها را صدرنشین گروه A نگه می‌داشت، موفق به پیروزی در دوحه شدند.

سال جام جهانی از بهارش پیداست!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره آسیا امروز پنج‌شنبه برگزار شد که در گروه A دو شگفتی رقم خورد و هر دو نتیجه به سود ایران پیش رفت تا شاگردان کارلوس کی‌روش با بیشترین آرامش به مصاف قطر بروند و آنها را شکست دهند.


در بازی اول که از ساعت 16:05 در ورزشگاه هاونگ صورت گرفت، در حالی که کره جنوبی به دنبال برتری در خارج از خانه مقابل چین بود تا حتی موقتا صدرنشین گروه شود برابر اندیشه‌های مارچلو لیپی غافلگیر شد و با گلی که یو دابائو در دقیقه 35 به ثمر  رساند، با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

 

1188750


در دومین دیدار هم فوتبالیست‌های سوریه‌ای که در مالزی از تیم ازبکستان میزبانی می‌کردند در نتیجه‌ای غافلگیر کننده با گل دقیقه 1+90 عمر الخریبین از روی نقطه پنالتی موفق شدند برابر ازبک‌ها به برتری برسند و 8 امتیازی شوند.

 

1188751


این دو باخت کاملا به سود تیم کارلوس کی‌روش شد چراکه ملی پوشان ایران قبل از بازی با قطر با 11 امتیاز صدرنشین گروه A آسیا ماندند و حتی با شکست برابر این تیم جایگاه خود را از دست نمی‌دادند ولی در روز بد کره جنوبی و ازبکستان، آنها نهایت استفاده را بردند و در ورزشگاه جاسم بن حمد به برد مهمی رسیدند.


ملی‌پوشان قطر و ایران از ساعت 20:30 مقابل هم قرار گرفتند و مثل بازی رفت نیمه اول را بدون گل به پایان بردند اما در نیمه دوم تیم کی‌روش با تک گلی که مهدی طارمی روی پاس کریم انصاری‌فرد در دقیقه 52 به ثمر رساند به نتیجه ارزشمندی دست یافت و 14 امتیازی شد تا بالاتر از کره جنوبی و ازبکستان که به ترتیب 10 و 9 امتیاز دارند در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد و امیدوارتر از همیشه برای صعود به جام جهانی باشد.

 


ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 4 بازی دیگر دارد که سه دیدار مقابل تیم‌های چین، ازبکستان و سوریه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با توجه اندیشه‌های کی‌روش، حضور پُر شور تماشاگران و توانایی ملی پوشان احتمال باخت ایران کم خواهد بود و می‌توان ایران را خیلی زودتر از همیشه در روسیه دید.

 

1188837

دیدگاه‌ها