کد خبر : 1404377 | 03 فروردين 1396 ساعت 19:11 | 157.7K بازدید | 0 دیدگاه

با سه مهاجم برای فتح دوحه

ترکیب متفاوت تیم ملی در بازی قطر

کی روش یازده بازیکن منتخب خود برای دیدار با قطر را معرفی کرد.

ترکیب متفاوت تیم ملی در بازی قطر

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، تیم ملی در دیدار با قطر با ترکیب بیرانوند، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، کریم انصاری فرد، پژمان منتظری، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و وریا غفوری به میدان خواهد رفت.

 

به این ترتیب در این دیدار علیرضا بیرانوند بعد از یک بازی غیبت درون دروازه تیم ملی قرار خواهد گرفت تا بتواند برای ششمین دیدار دروازه ایران را بسته نگه دارد. وریا غفوری مدافع راست ایران است و زوج پژمان منتظری و مرتضی پورعلی گنجی در مرکز خط دفاعی قرار می گیرند تا با حضور میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی ایران تکمیل شود.


احسان حاج صفی و سعید عزت اللهی دو هافبک دفاعی تیم ملی در این دیدار هستند که در دیدارهای قبلی نیز نمایش بسیار خوبی داشتند. علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی دو بال راست و چپ تیم ملی هستند که البته مهدی طارمی در این دیدار در پست غیر تخصصی خود به میدان خواهد رفت. همچنین سردار آزمون و کریم انصاری فرد نیز دو مهاجم تیم ملی برابر قطر خواهند بود تا تیم ملی این دیدار را با دو مهاجم مرکزی آغاز کند. هر چند تمرینات تیم ملی قبل از این دیدار نشان می داد که آزمون در پست مهاجم هدف به میدان نخواهد رفت و شرح وظایفی متفاوت نسبت به کریم انصاری فرد خواهد داشت.


کاپیتان تیم ملی در این دیدار احسان حاج صفی خواهد بود و غیبت سید جلال حسینی، رامین رضاییان، رضا قوچان نژاد و امید ابراهیمی نیز از دیگر نکات جالب توجه ترکیب ایران برابر قطر است.

دیدگاه‌ها