کد خبر : 1404378 | 03 فروردين 1396 ساعت 19:10 | 113.9K بازدید | 0 دیدگاه

گروه پرتلفات ایران؛

اشتیلیکه و بابایان اخراج می شوند؟!

تیم ملی کره با یک شکست ناباورانه برابر چین فرصت صدرنشینی در گروه اول رقابت های انتخابی جام جهانی را از دست داد.

اشتیلیکه و بابایان اخراج می شوند؟!

به گزارش "ورزش سه"، اولی اشتیلیکه یک شکست دیگر در کارنامه اش ثبت کرد تا وضعیتش روی نیمکت کره ی جنوبی بیش از پیش متزلزل شود. رسانه های فوتبالی کره که هیچ علاقه ای به سرمربی آلمانی خود ندارند پس از شکست تیمشان برابر ایران فشار سنگینی را روی فدراسیون فوتبال کره برای اخراج اشتیلیکه بوجود آوردند، اما پیروزی برابر ازبکستان تا حدودی جو را در این کشور آرام کرد و سرمربی بداخلاق آلمانی را روی نیمکت چشم بادامی ها ابقا کرد.  اما یک شکست دیگر آن هم برابر تیم قعرنشین گروه شرایط سرمربی آلمانی کره را بار دیگر متزلزل خواهد کرد. 


دلیل عمده ای که رسانه های کره برای اخراج اشتیلیکه اصرار می ورزند، نوع فوتبالی است که تیم کره ی جنوبی از خود به نمایش می گذارد که به هیچ عنوان مورد علاقه ی مردم این کشور نیست.تنها شانسی که اشتیلیکه را عصر امروز همراهی کرد، شکست تیم ازبکستان برابر سوریه بود که باعث شد جایگاه دومی تیم کره حفظ شود. این در حالی است که سامل بابایان سرمربی تیم ملی ازبکستان، که از 6 دیدار اخیر خود تنها 9 امتیاز کسب کرده نیز وضعیت مبهمی را تجربه می کند و اخراج او نیز نمی تواند چندان دور از تصور باشد.


پیش از این تیم های قطر و چین نیز دست به تغییر سرمربیان خود زده بودند تا گروه اول رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه ی آسیا، پرتلفات ترین گروه مسابقات لقب گیرد.

دیدگاه‌ها