کد خبر : 1404415 | 03 فروردين 1396 ساعت 22:27 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

با سه گل بهار شد

سه گلی که به نفع ایران در روز نخست دور برگشت به ثمر رسید کار ایران برای صعود به جام جهانی را آسان کرد.

با سه گل بهار شد

به گزارش "ورزش سه"، روز ششم رقابتهای مقدماتی جام جهانی در آسیا برای تیم ملی ایران روز فوق العاده ای بود. در اولین دیدار این گروه تیم ملی چین با گل یودابائو توانست تیم ملی کره جنوبی که در رده دوم جدول قرار داشت را شکست دهد تا اولین شگفتی در این گروه رقم بخورد.


دقایقی بعد از این برد بود که پنالتی عمر الخریبین در دقیقه 90+1 شکست ازبکستان برابر سوریه را تثبیت کرد تا تیم سوم گروه نیز در دیداری که روی سه امتیاز آن حساب کرده بود، دست خالی باز گردد تا با دومین گل در گروه یک مسابقات، شرایط برای تیم ملی ایران به بهترین شکل رقم بخورد.


روز خوب شاگردان کی روش اما در ورزشگاه جاسم بن حمد تکمیل شد. در حالیکه نیمه اول دیدار ایران برابر قطر با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، مهدی طارمی دقیقه 53 اولین گل ایران را به ثمر رساند تا تیم ملی در نهایت با همین تک گل برنده بازی باشد. شاگردان کی روش با این برد 14 امتیازی شدند و حالا در فاصله 4 بازی تا پایان مسابقات از تیم دوم گروه 4 امتیاز بیشتر جمع کردند تا با توجه به سه دیدار خانگی تیم ملی، شاگردان کی روش در آستانه دومین صعود متوالی به جام جهانی قرار بگیرند. سه گل روز نخست دور برگشت مسابقات برای ایران در آستانه سال جدید بهاری دوست داشتنی را رقم زد.

دیدگاه‌ها