کد خبر : 1404459 | 04 فروردين 1396 ساعت 05:30 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی برزیل مقابل اروگوئه با هت تریک پائولینیو

تیم ملی برزیل موفق شد با هت تریک پائولینیو و تک گل نیمار، اروگوئه را در خانه در هم بکوبد.

پیروزی برزیل مقابل اروگوئه با هت تریک پائولینیو

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اول و دوم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که اروگوئه میزبان برزیل بود و امیدوار بود که بتواند در خانه مقابل این تیم نتیجه بگیرد. ادینسون کاوانی در همان دقیقه نهم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و چهلمین گل ملی اش را به ثمر رساند ولی 10 دقیقه بعد، پائولینیو با یک شوت از فاصله دور دروازه اروگوئه را باز کرد. از آن به بعد، برزیل بر بازی مسلط شد و تا پایان نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت. 7 دقیقه پس از شروع نیمه دوم بود که بار دیگر برزیل توسط پائولینیو به گل رسید و از حریف خود پیش افتاد.

 

برزیل پس از اینکه از حریف پیش افتاد، بر بازی مسلط شد و اروگوئه که لوئیس سوارز را به علت محرومیت در اختیار نداشت، دیگر نتوانست کار خاصی در بازی انجام دهد.

 

1188858

 

 

همچنین غیبت گلر اصلی تیم، موسلرا نیز مزید بر علت شد که بیشتر موقعیت های برزیل به یک تهدید جدی برای اروگوئه تبدیل شود. نیمار که در جریان نیمه اول کاملا محو و گم بود، موفق شد در دقیقه 74 گل سوم را وارد دروازه اروگوئه کند و اختلاف را دو برابر کند و در ادامه بازی و در وقت های تلف شده، این پائولینیو بود که موفق شد یک گل دیگر به ثمر رسانده و هت تریک خود را تکمیل کند.

 

برزیل با این پیروزی جایگاهش در صدر را محکم کرده و اختلاف خوبی با دیگر حریفان خود دارد. آنها با 30 امتیاز صدرنشین هستند و نزدیک ترین تعقیب کننده آنها یعنی  اروگوئه، 23 امتیاز دارد.

دیدگاه‌ها