کد خبر : 1404467 | 04 فروردين 1396 ساعت 10:55 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو روی متفاوت سردار داخل و خارج محوطه جریمه

مهاجم جوان تیم ملی در دیدار برابر قطر نتوانست از فرصت هایی که به دست آورده بود نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در دیدار با قطر با تصمیم کی روش در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت تا در کنار انصاری فرد بار گلزنی برابر قطر را به دوش بکشد. حضور آزمون در این دیدار اما دو روی متفاوت داشت. سردار در خارج از محوطه جریمه در انجام وظایف خود بسیار خوب عمل کرد. او در بازی بدون توپ، پرس مدافعان حریف و جنگهای هوایی روز بسیار خوبی را داشت و توانست به بهترین شکل مدافعان قطری را تحت تاثیر قرار دهد.


آزمون اما در این بازی در داخل محوطه جریمه و در زدن ضربات آخر روز خوبی نداشت و نتوانست از شانس های مسلم گلزنی به خوبی استفاده کند. هر چند در نیمه اول ضربه والی او روی یک ضربه ایستگاهی با بد شناسی تبدیل به گل نشد اما در دیگر دقایق بازی سردار که پیش از این در باز کردن دروازه و گلزنی تبحر بالایی از خود نشان داده بود، نتوانست از فرصتهای زیادی که برای ایران خلق شد استفاده کند تا تعداد گل های ملی او افزایش نیابد.


در نهایت مهاجم جوان تیم ملی در این دیدار مانند سایر بازیکنان تیم ملی نمایش خوب و قابل قبولی داشت اما قطعا به ثمر رساندن یک گل می توانست آزمون را تبدیل به یکی از نامزدهای بهترین بازیکن میدان کند.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها