کد خبر : 1404475 | 04 فروردين 1396 ساعت 11:38 | 83.1K بازدید | 0 دیدگاه

جشن بزرگ پیروزی پیش چشمان فوساتی(عکس)

پیروزی در نبرد بزرگ با قطر برای تیم ملی کمتر از جشن صعود به جام جهانی نبود تا بازیکنان ایران جشن بزرگی را برگزار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، حاشیه، درگیری و البته جنجال جز همیشگی جدال تیم های ایرانی با کشورهای حاشیه خلیج فارس است اما دیدار ایران برابر قطر در دوحه از تمامی دیدارهای قبلی به دلایل متفاوتی حساس تر بود.


اتفاقات دقایق پایانی بازی دور رفت در تهران باعث شد تا بسیاری از قطری ها بازی دور برگشت را وقتی برای انتقام گرفتن معرفی کنند. از سوی دیگر فوساتی در اولین رویارویی با کی روش 24 ساعت قبل از شروع بازی علیه سرمربی تیم ملی موضع گرفت تا کی روش را به جنگی بزرگ دعوت کند؛ جنگ و نبردی که البته کی روش استاد آن است.


جدال های دو سرمربی قبل از اینکه بازی به دقیقه 10 برسد شروع شد و در جریان بازی نیز با افت و خیزهایی همراه بود و البته در نشست خبری بعد از بازی شکل عجیبی به خود گرفت. بازیکنان دو تیم نیز در جریان بازی بارها با خطاهای سنگین از خجالت یکدیگر در آمدند و در لحظاتی نیز شاهد درگیری های غیر فوتبالی در زمین بودیم تا مشخص شود برنده شدن در این بازی به مسائلی بیشتر از صعود به جام جهانی ارتباط دارد.


در نهایت اما این بازی با نمایش خوب ایران و تک گل طارمی به سود شاگردان کی روش به پایان رسید تا بازیکنان ایرانی که از خواباندن مچ حریف اشتیاق زیادی داشتند، جشن بزرگی مانند جشن صعود در دوحه پیش چشمان شیوخ ثروتمند، سرمربی مکار و البته بازیکنان همه فن حریف قطری برگزار کنند. تصاویر جشن بازیکنان ایران بعد از برد برابر قطر را از لنز دوربین امیرحسین خیرخواه تماشا کنید:

 

 

 

دیدگاه‌ها