کد خبر : 1404485 | 04 فروردين 1396 ساعت 11:55 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

بنزما: من در خدمت تیم هستم نه بیل و رونالدو

کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید مدعی شد که او در خدمت تیم است نه فقط رونالدو و بیل.

بنزما: من در خدمت تیم هستم نه بیل و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، مثلث هجومی بی بی سی متشکل از رونالدو، بیل و بنزما در طول 3 فصل اخیر نمایش های نسبتا خوبی داشته اند. بنزما بیشتر در نقش پاسور حضور داشته و کمتر نسبت به این دو گلزنی کرده است. حال او این موضوع که وظیفه او توپ رسانی به بیل و رونالدو است را رد کرد و گفت که فقط در اختیار تیم بازی می‌کند.

 

او گفت:" رویای من این است که فوتبالم را در رئال تمام کنم. هیچ باشگاهی نیست که مثل رئال، آینده ام در آن روشن باشد. من در خدمت تیم هستم، نه رونالدو و بیل. من برای تیم بازی می‌کنم."

 

بنزما درباره رونالدو گفت:" من رونالدو را خیلی خوب متوجه می‌شوم، ما درک مشترکی نسبت به هم داریم و بازی کردن در کنار هم برایمان راحت است. او همیشه می‌خواهد پیروز باشد و گلزنی کند، حتی در تمرینات. در یورو، او به من گفت که فرانسه خیلی خیلی اعتماد به نفس داشت ولی در رختکن به بازیکنان گفته بود که پیروز خواهند شد.

 

 

1188885

 

 

بنزما درباره زیدان گفت:" او به من اعتماد به نفس داده است، می‌داند چطور با بازیکنان صحبت کند و خیلی آرام است. باعث ترس و اضطراب نمی‌شود."

 

کریم درباره کنار گذاشته شدنش از تیم ملی فرانسه گفت:" خیلی سخت و دشوار است. من از این موضوع ناراحتم که انتخاب نمی‌شوم. همیشه برای من بازی کردن برای فرانسه افتخاری بوده است.

 

برای یک بازیکن خیلی سخت است که به تیم ملی کشورش دعوت نشود، مخصوصا وقتی برای تیمی مثل رئال مادرید بازی می‌کنید.از پیش از یورو، هیچ صحبتی با دشان نداشته ام..

 

من عاشق تیم ملی فرانسه هستم و دوست دارم توضیحی درباره اینکه چرا انتخاب نمی‌شوم بشنونم.در فکرم این است که احتمالا بازیکنان بهتری نسبت به من در ترکیب هستند. خیلی ناراحتم که دعوت نمی‌شوم. با وجود صحبت هایی که بعضی انجام می‌دهند، من عاشق فرانسه هستم. می‌خواهم در تیم ملی حضور داشته باشم، من جوان هستم و هنوز انگیزه زیادی برای تیم ملی دارم."

دیدگاه‌ها