کد خبر : 1404489 | 04 فروردين 1396 ساعت 13:29 | 100.1K بازدید | 0 دیدگاه

اوج‌گیری عربستان قربانی می‌گیرد

بازگشت دوباره سبزهای عربستانی به روزهای خوب می تواند باعث حذفی یکی از غولهای سنتی آسیا از جام جهانی روسیه شود.

اوج‌گیری عربستان قربانی می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی را نیز با قدرت آغاز کرد و در دیداری خارج از خانه تیم تایلند را با سه گل از پیش رو برداشت تا با 13 امتیاز در گروهی که امارات، ژاپن و استرالیا حضور دارند صدرنشین شود.


شاگردان ون مارویک هلندی در روزی که امارات دیگر مدعی این گروه در دیدار 6 امتیازی خانگی برابر ژاپن مغلوب شد و استرالیای مدعی نیز نتوانست در تهران عراق را شکست دهد، برد با ارزشی را کسب کردند تا حالا اوج گیری این قدرت قدیمی آسیا، معادلات گروه دو را تحت تاثیر قرار دهد.


امارات و  استرالیا که در جام ملتهای آسیا در رتبه ی سوم و اول این قاره ایستاده بودند با گذشت 6 بازی از مسابقات به ترتیب 3 و 4 امتیاز از عربستان کمتر کسب کردند تا پس از ژاپن در رتبه های سوم و چهارم بایستند. عربستان با ادامه این روند می تواند در کنار ژاپن به عنوان یکی از دو تیم صدرنشین این گروه مستقیما راهی جام جهانی شود تا بلیط مستقیم روسیه از میان سه تیم مدعی امارات، استرالیا و ژاپن تنها نصیب یک تیم شود.


عربستان در چهار دیدار باقی مانده مسابقات دو دیدار خانگی برابر عراق و ژاپن خواهد داشت که در صورت استفاده از میزبانی خود می تواند با 6 امتیاز این دو بازی خود را به عنوان یکی از سهمیه های آسیا در روسیه معرفی کند.

دیدگاه‌ها