کد خبر : 1404491 | 04 فروردين 1396 ساعت 13:32 | 88.4K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم مشت‌های گره کرده کی‌روش (عکس)

کارلوس کی روش پس از مسجل شدن پیروزی تیم ملی در دیدار شب گذشته برابر قطر باز هم شادی معروف خود را به نمایش گذاشت. او به طرز عجیبی از این برد خوشحال بود و با گره کردن مشت های خود خوشحالی اش را به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی در دیدار گذشته کشورمان برابر قطر گویا برای سرمربی پرتغالی ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. کی روش که منتظر حماسه سازی شاگردانش در نبرد دوحه بود پس از آنکه سوت پایان بازی را شنید گویی که در جام جهانی باشد، روی زمین زانو زد و مشت های خود را به علامت پیروزی گره کرد. 


خوشحالی شدید و عجیب و غریب کی روش همه بینندگان تلویزیونی را به تعجب واداشت آنها که انتظار دیدن چنین خوشحالی را از وی نداشتند، متوجه فشار شدیدی که روی این مربی بود شدند. کی روش از جهات مختلفی برد در این دیدار را برای خود حیاتی می دانست.


درگیری وی با فوساتی سرمربی قطر پاسخ به منتقدین داخلی، تقابل وی با برانکو در مقابله با یک قطری و ... نکات مختلفی بودند که کارلوس کی روش را به پیروزی در این بازی ترغیب کرده بود و در نهایت پس از به صدا درآمدن سوت بازی کارلوس که همه چیز را در چنگ خود می دید اینگونه به شادمانی پرداخت.


البته پس از دقایقی نیمکت نشینان  ایران نیز به کی روش اضافه شدند و شادی تک نفره او را تبدیل به خوشحالی جمعی کردند.


عکس ها: امیرحسین خیرخواه - دوحه

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها