کد خبر : 1404496 | 04 فروردين 1396 ساعت 14:07 | 301.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهارنشدنی مثل مهدی طارمی

فرار بزرگ از ایده تا اجرا

مهاجم پرسپولیسی تیم ملی همچنان در گلزنی مهارناپذیر به نظر می رسد و به ادامه روند گشودن دروازه حریفان می پردازد.

فرار بزرگ از ایده تا اجرا

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که بعد از دیدار برابر استقلال و ناکامی در گلزنی در دربی به روزهای اوج خود بازگشته در تمامی دیدارهای با گلزنی، پاس گل یا کسب پنالتی نشانه ای از مهاجم مهارنشدنی از خود به جا گذاشته است که سه امتیاز ارزشمند روزهای ابتدایی سال 96 نیز با گل او رقم خورد.


بعد از دیدار دربی گلزنی مهدی طارمی از دیدار برابر سپاهان استارت خورد. او در این دیدار یک پنالتی برای تیمش گرفت و یک گل نیز به ثمر رساند. گلزنی مهدی طارمی برابر نفت تهران هم ادامه یافت و او گل پیروزی‌بخش شاگردان برانکو را در جدال با علی دایی و تیمش ثبت کرد. شماره 9 جنوبی و آقای گل فصل گذشته برای حضور در کورس آقای گلی فصل جدید گل سه امتیازی تیمش برابر استقلال خوزستان را نیز ثبت کرد تا اکنون با 13 گل زده شانس تکرار عنوان فصل گذشته اش را نیز در فاصله 6 هفته مانده به پایان فصل داشته باشد.

 

 

 


جدال آسیایی هم با گلزنی‌ها و پاس گل این مهاجم همراه بود و او بعد از ناکامی برابر الهلال در باز کردن دروازه این حریف عربستانی، توانست برابر الوحده امارات و الریان قطر سه گل به ثمر برساند تا 6 گل زده در رده باشگاهی در 6 دیدار اخیر از او به عنوان چهره اول گلزنی سرخپوشان بسازد. 

 


با این شرایط اما او در تیم ملی هم به روزهای گلزنی اش ادامه داد و در جدال برابر قطر در دوحه نیز توانست با مهاری فوق العاده پاس کریم انصاریفرد را به گل سه امتیازی و ارزشمند این تیم تبدیل کند و آنها اکنون شانس اول صعود به جام جهانی لقب گیرند. 

 

 

 

 


گل‌های طارمی اکنون بر خلاف فصل گذشته تنها عایدی شخصی برای او نداشته و او می‌تواند از این گل‌ها ضمن کسب عنوان مجدد آقای گلی فصل لیگ برتر، بلکه برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ، صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تجربه اولین جام جهانی اش نیز حساب کند. گل‌هایی از مهاجمی که با حرکات فردی و تیمی خود زیبایی را به بازی القا می‌کند و برای اینکه از دست او حرص نخورید باید 90 دقیقه منتظر بمانید و حاصل تلاش او را ببینید. حاصلی به قیمت صعود به جام جهانی و محقق شدن رویای حضور در روسیه. شماره 17 تیم ملی و 9 پرسپولیس اکنون چشم به دروازه چینی ها دوخته و در آزادی که بهتر از هر جای دیگری مسیر دروازه حریفان را بلد است به دنبال تکرار شادی گل‌هایش خواهد بود.

دیدگاه‌ها