کد خبر : 1404499 | 04 فروردين 1396 ساعت 14:28 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ایتالیا - آلبانی

دو تیم ایتالیا و آلبانی، امشب در ورزشگاه رنزو باربرا شهر پالرمو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ایتالیا - آلبانی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در دیدارهای رسمی تا به حال به مصاف یکدیگر نرفته اند و تنها یک بار در یک دیدار دوستانه مقابل هم قرار گرفتند که ایتالیا موفق شد با نتیجه 1-0 حریف خود را شکست دهد. استفانو اوکاکا زننده گل پیروزی بخش ایتالیا در آن بازی بود که در ورزشگاه لوئیجی فراریس شهر جنوا برگزار شد.

 

دو تیم در تلاش هستند که به جام جهانی روسیه صعود کنند و ایتالیا در حال حاضر به خاطر تفاضل گل، پایین تر از اسپانیا در رده دوم قرار گرفته است.

 

جیامپیرو ونتورا، سرمربی ایتالیا تیم جوانی را به اردو دعوت کرده و چهره هایی نظیر اسپیناتزولا، گالیاردینی، دی آمبروزیو و الکس مرت در بین آنها دیده می‌شوند. گابیادینی نیز در فهرست ایتالیا حضور داشت ولی به علت مصدومیت از اردوی ایتالیا حذف شد و آندره پتانا برای اولین بار به جای او به تیم ملی ایتالیا دعوت شد.

 

1188901

 

 

جیانی دی بیاس، سرمربی آلبانی است که برای اولین بار توانست این تیم را راهی یورو کند و نمایش های خوبی نیز در این رقابت ها با این تیم داشت.

 

آلبانی بازیکنانی در اختیار دارد که در لیگ ایتالیا توپ می‌زنند شناخت خوبی از فوتبال این کشور دارند مثل توماس استرکوشا (لاتزیو)، فردی وسلی (امپولی)، آرلیند آیتی (تورینو)، السید هیسا (ناپولی)، میگن باشا( باری) و لدین مموشا (پسکارا) بازیکن های تیم ملی آلبانی هستند که در سری آ توپ می‌زنند.

 

به احتمال فراوان ونتورا از سیستم 4-2-4 استفاده خواهد کرد و دی بیاسی با 1-4-1-4، تیمش را به میدان خواهد فرستاد. ایموبیله و بلوتی احتمالا در ترکیب اصلی ایتالیا حضور خواهند داشت. این دو در مجموع 7 گل به ثمر رسانده است و هر دو در باشگاه‌هایشان نیز فرم خوبی را سپری کرده اند.

دیدگاه‌ها