کد خبر : 1404504 | 04 فروردين 1396 ساعت 15:16 | 97K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب حذف زودهنگام قطر از جام جهانی روسیه

میزبان 2022 در شوک شکست مقابل ایران

با آن همه ستاره دو ملیتی و سرمایه گذاری گسترده یک بار دیگر به ایران باختند تا برای رسیدن به اولین جام جهانی خود نیاز به معجزه داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، درست 24 ساعت بعد از تیترهای حماسی برای حمایت از تیم ملی قطر مقابل ایران رسانه های این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس این تیترها را با تیترهای جنجالی و انتقادی از فدراسیون فوتبال، سرمربی اروگوئه ای و همچنین ستاره های دو ملیتی و گران قیمت عوض کردند تا مشخص شود شکست دوباره مقابل ایران عملا برای آنها قابل هضم نبوده است.


رسانه های مطرح قطر روز خود را با انتقادات تند و حملات بی سابقه به خورخه فوساتی و شاگردانش آغاز کرده و در مقالات و تفسیرهای خود از نمایش این تیم در مصاف شب گذشته برابر ایران به عنوان یکی از بدترین نمایش های عنابی برابر رقیب قدرتمند خود نام بردند. 


روزنامه الوطن با تیتر«خودکشی» به شکست دیشب برابر ایران واکنش تندی نشان داد و با تمجید از هوش بالای کی روش نوشت:« سرمربی ایران نشان داد باهوش تر از فوساتی است چون تغییراتی در ترکیب اولیه خود ایجاد کرد که باعث شد تا قطری ها با سردرگمی شدیدی روبرو شوند. از آن مهم تر این که کی روش تمام نقاط قوت قطر را مهار کرد و با زوج سازی های خوب خود باعث شد تا ایران به سه امتیاز ارزشمند این مصاف برسد».


روزنامه الرایه پیکان انتقادات خود را روانه مربی اروگوئه ای کرد و نوشت:« فوساتی باعث سقوط دوباره قطر شد». این روزنامه پرتیراژ دوحه در تفسیر خود با انتقاد از اردوی بلند مدت اخیر مربی اروگوئه ای مدعی شد فوساتی نتوانست ترکیب مناسبی برای شکست دادن ایران انتخاب کند و در نیمه دوم باز هم از همان نقطه ای که مشخص بود ایران روی آن زوم خواهد کرد تا به گل برسد، ضربه خورد.


همچنین سایر رسانه های قطر از جمله الشرق، استاد الدوحه، العرب و الکاس نیز با انتقادات تند از شکست تیم ملی این کشور برابر ایران و از بین رفتن شانس صعود به جام جهانی حملات تندی به فدراسیون فوتبال قطر انجام داده و عدم حضور میزبان جام جهانی 2022 در روسیه را یک افتضاح بزرگ در تاریخ جام های جهانی دانستند.

 

1188905

 

1188906

دیدگاه‌ها