کد خبر : 1404571 | 05 فروردين 1396 ساعت 09:48 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

رحیمی:

از حضور کولاکوویچ در هندبال بانوان بی اطلاع هستم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: از احتمال حضور ساندرا کولاکوویچ در راس تیم هندبال بانوان بی اطلاع هستم و این موضوع را در خبرها خواندم.

از حضور کولاکوویچ در هندبال بانوان بی اطلاع هستم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص عملکرد تیم هندبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم هندبال بانوان یک روز بعد از حضور من در فدراسیون به مسابقات اعزام شد اما می‌دانم که برای تیم اردوهای داخلی خوبی در نظر گرفته شده بود و با آمادگی در این مسابقات شرکت کرد.

 

رئیس فدراسیون هندبال افزود: به نظر من تیم‌هایی که به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شوند به مسابقات تدارکاتی خارجی نیاز زیادی دارنداما تیم هندبال بانوان بازی تدارکاتی با تیم‌های خارجی نداشت. به هر حال این تیم کار خود را آغاز کرده است و ما نیز باید در فدراسیون از آن حمایت کنیم تا مسیری رو به جلو داشته باشد.

 

وی در خصوص تقویت کادر فنی تیم ملی گفت: این موضوع نیاز به بررسی دارد چون من اطلاعی از وضعیت فنی این تیم ندارم. تیمی که به کره‌جنوبی اعزام شد بهترین‌ها را از  نظر فنی در اختیار داشت اما با توجه به محدودیت‌هایی که بانوان دارند نیاز به بازی تدارکاتی، تقویت کادر فنی و مربی خارجی دارد، البته نمی‌گویم حتما مربی خارجی می‌آوریم اما  معتقدم که مربیانی که در تیم ملی کار می‌کنند حتما باید در دوره‌های آموزشی برون مرزی شرکت کنند و نیاز به کسب تجربه و بالا رفتن علم مربیان وجود دارد.

 

رحیمی در خصوص اینکه برخی سایت‌های خارجی از احتمال حضور ساندرا کولاکوویچ ، همسر ایگور کولاکوویچ،‌ سرمربی تیم والیبال در تیم ملی هندبال خبر داده‌اند، گفت: در خبرها دیدم ولی از این موضوع بی‌اطلاع هستم.

 

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال مردان نیز یادآور شد: ما به تعطیلات خوردیم اما بررسی‌ها را پس از پایان تعطیلات آغاز می‌کنیم ما بازیکنان بسیار خوبی در خارج از کشور داریم که نیاز است که با مربی خوب کار کنند باید یک مربی باتجربه با بار فنی بالا در راس تیم ملی قرار گیرد تا از این پتانسیل به خوبی استفاده شود.

 

 رئیس فدراسیون هندبال در خصوص کمیته فنی و اینکه آیا تغییر کمیته فنی پیش از انتخاب سرمربی در دستور کار قرار دارد، گفت: باید ابتدا در مورد کمیته فنی، شرح وظایف و اختیارات آنها بررسی شود. من فعلا در جریان جزئیات آن نیستم.

دیدگاه‌ها