کد خبر : 1404604 | 05 فروردين 1396 ساعت 14:27 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

فوساتی: مسئول شکست برابر ایران من هستم

قطع امید قطر از صعود به جام جهانی

سرمربی تیم ملی قطر بعد از انتقاد شدید رسانه های قطری مسئولیت شکست برابر ایران را پذیرفت.

قطع امید قطر از صعود به جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، خورخه فوساتی اروگوئه ای که جانشین خوزه کارنینو هموطن خود شده بود و انتظار می رفت تحولی در تیم قطر به وجود بیاورد با شکست در بازی خانگی برابر تیم ایران شرایط بسیار بدی در میان رسانه های قطری پیدا کرده و به شدت زیر فشار هواداران است.


او روز گذشته اعلام کرد امید تیم قطر بعد از شکست برابر ایران به شدت کاهش یافته است. در حال حاضر تیم ملی قطر از 6 مسابقه تنها 4 امتیاز به دست آورده و جبران عقب ماندگی و حضور در جام جهانی تقریبا برای این تیم امکان ناپذیر است. به خصوص که مدعیانی مانند ازبکستان و کره جنوبی جلوتر از این تیم قرار دارند.


با این وضع احتمالا قطر تبدیل به اولین تیم تاریخ فوتبال بعد از اروگوئه میزبان دور اول جام جهانی می شود که بدون تجربه حضور در جام جهانی و تنها به لطف میزبانی می تواند در جمع برگزیدگان فوتبال دنیا در قالب جام جهانی شرکت کند.


فوساتی که تیم خود را برای دیدار برابر ازبکستان بازسازی می کند، امیدوار است که با امتیاز از تاشکند به دوحه باز گردد و سپس از سه بازی آینده مقابل کره جنوبی، سوریه و چین حداکثر امتیازات را کسب کند. او همچنین در این گفت و گو تاکید کرد که مسئولیت شکست مقابل ایران را می پذیرد و از بین رفتن شانس حضور در جام جهانی نیز متوجه خود اوست.


به عقیده او نبود سرعت و بی دقتی در محوطه جریمه باعث شد تا قطر برابر ایران شکست بخورد و شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها