کد خبر : 1404653 | 05 فروردين 1396 ساعت 19:28 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

الوطن:

قطر پیش چشم تماشاگرانش بدتر بازی می‌کند

تیم قطر با شکست برابر ایران امیدهای اندکی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت و رسانه های این کشور با لحنی نا امیدانه در این خصوص موضع گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الوطن  درباره شرایط تیم ملی قطر پس از دیدار با تیم ملی ایران با انتقاد از بازیکنان این تیم آنها را متهم کرده دستورات فوساتی را در میدان به اجرا نگذاشته اند. 

 

در گزارش این روزنامه آمده است:  تیم ما با وجود آنکه به پیروزی در این دیدار نیاز داشت نتوانست پیروز میدان باشد و هم چنین دستورات مربی خود را به طور کامل به اجرا نگذاشت و به همین علت متحمل شکست شد، بازیکنان قطری اصلا بازی مناسبی از خود به نمایش نگذاشتند، هر چند با شکست تیم های کره جنوبی و ازبکستان هنوز هم شانس های کمرنگی برای صعود دارند ولی تقریبا امیدی باقی نمانده است.

 

1189054


این روزنامه در ادامه با حمایت از سرمربی تیم قطر و انتقاد از بازیکنان این تیم عنوان داشته: تیم ملی نتوانست به طور کامل دستورات تاکتیکی آقای فوساتی را به اجرا بگذارد. تیم ملی قطر بر خلاف دیگر تیم های دنیا که در برابر تماشاچیان خود بهتر در میدان حاضر می شود مانند یک معادله معکوس اصلا نمی تواند پیش چشم تماشاگرهای خودی خوب بازی کند. با وجود آنکه تماشاگران ما ورزشگاه را پر کرده و به تیم مان لطف داشتند، اما تیم ملی نتوانست نمایش خوبی در زمین خودی داشته باشد. 


در ادامه گزارش، این روزنامه از صحبت های پس از دیدار سرمربی قطری ها با بازیکنان تیمش پرده برداشته است. الوطن در این خصوص نوشته است: از سوی دیگر آقای فوساتی از بازیکنان خواست تا انتهای رقابت ها تلاش خود را انجام داده و بقیه مسابقات را بسیار جدی بگیرند. 


الوطن در ادامه با اشاره به درگیری لفظی سرمربیان دو تیم عنوان داشت: فوساتی درباره سرمربی تیم ملی ایران گفت که هالیوود بازیگری مانند کی روش را نیز کم دارد. این در حالی است که کارلوس کی روش در کنفرانس مطبوعاتی پایان دیدار گفته بود که قطر لیاقت سرمربی بهتری از فوساتی را دارد. 


در پایان این روزنامه با اشاره به روند آماده سازی تیم ملی قطر پیش از دیدار با ازبکستان نوشته است: تمرینات تیم ملی قطر از روز گذشته در نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری شد ، بازیکنان تیم ملی قطر روز سه شنبه باید به مصاف تیم ازبکستان در تاشکند بروند که بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به سود ازبکستان به پایان رسید. قطری ها در این دیدار بوعلان خوخی مدافع الجزایری تبار خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و از طرفی دو بازیکن غایب آنها در این دیدار به تیمشان باز خواهند گشت. مشعل عبدالله و احمد یاسر با پشت سر گذاشتن محرومیت خود می توانند تیم ملی قطر را در این دیدار همراهی کنند.

دیدگاه‌ها