کد خبر : 1404694 | 06 فروردين 1396 ساعت 09:55 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: صعود مهم‌تر از رکوردشکنی من است

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال تاکید کرد که صعود تیمش به جام جهانی 2018 خیلی مهم تر از آمار و رکوردهای اوست.

رونالدو: صعود مهم‌تر از رکوردشکنی من است

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 32 ساله شب گذشته دو گل زیبا برای تیمش به ثمر رساند تا با دیگر گل آندره سیلوا، تیمش 3-0 پیروز میدان شود. گلزنی رونالدو، آمار او را به 9 گل زده در 5 دوره مقدماتی جام جهانی رساند، هفتادمین گلش برای تیم ملی کشورش بود که در اروپا او را به چهارمین گلزن برتر تاریخ بازی های ملی تبدیل می‌کند. با این حال رونالدو معتقد است که این آمار و رکوردها برایش اهمیتی ندارند.

 

 

1189104

 

او گفت:" می‌دانم چند گل زده ام ولی این مهم ترین چیز نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که ما پیروز شده ایم و برای رسیدن به جام جهانی در یک جنگ هستیم. بازی را کمی آرام شروع کردیم و در واکنش به تاکتیک های حریف کند بودیم ولی خیلی سریع پس از گل اول همه چیز عوض شد. تیم ما بهتر بازی کرد، با اعتماد به نفس بالاتر و خیلی راحت هم به گل رسید. تیم ما تیم خوبی است، بازیکنان جوان زیادی در تیم ما هستند."

 

هفته آینده در مراسمی، فرودگاه شهر مادیرا به فرودگاه رونالدو تغییر نام خواهد داد و او در این رابطه گفت:" خیلی زیبا خواهد شد. تیم ملی سالهاست که در مادیرا نبوده است. برای مردم مادیرا هم خیلی خوب می‌شود."

 

رونالدو سپس به تمجید از اندره سیلوا پرداخت و گفت:" از ابتدای حضورش در تیم ملی خیلی خوب کار کرده است.بدون توجه به گلزنی، او بازیکنی استثنایی است. "

دیدگاه‌ها