کد خبر : 1404725 | 06 فروردين 1396 ساعت 13:00 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیپی در نقش سامانه ضد موشکی چین

برد برابر کره جنوبی برای مردم و رسانه های چینی از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنان این برد در این کشور سوژه اول رسانه ها است.

لیپی در نقش سامانه ضد موشکی چین

به گزارش "ورزش سه"، سایت دیلی نیوز چین در توصیف پیروزی یک بر صفر شاگردان لیپی برابر کره جنوبی این برد را بردی التیام بخش دانست که باعث شده تا مردم چین دوباره با فوتبال آشتی کنند.


"هواداران تیم برنده را تشویق کردند و این بازی برای مردم چین اهمیت زیادی داشت و با برد آن توانستیم قلب مردم را به دست آوریم" صحبتهای لیپی بعد از این برد بزرگ است. هواداران تیم ملی چین بعد از این برد ایستاده در ورزشگاه تا دقایقی لیپی و تیم او را تشویق کردند. هر چند تیم چین امید زیادی برای صعود به جام جهانی ندارد اما این پیروزی برای این تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود و هواداران این تیم با توجه به رقابتی که با کره جنوبی دارند، به اندازه ی کافی برای این پیروزی جشن گرفتند.


چین و کره جنوبی که همواره تنش هایی داشتند، این روزها به دلیل استقرار سامانه ضد موشکی ساد دوباره تنش را در سطح دیپلماتیک تجربه کردند تا مشخص شود که جشن چینی و برد بزرگ تیم لیپی تا چه اندازه برای مردم این کشور اهمیت داشته است.


این رسانه در ادامه گزارش خود نوشت که بعد از برد مهم چین برابر کره جنوبی ستاره های این تیم دوباره برای مردم این کشور از اهمیت زیادی برخوردار شدند و حالا نام آنها در صدر لیست جستجوی مخاطبان در اینترنت قرار گرفته است.


بخش پایانی این گزارش به آینده شاگردان پرداخته و نوشته است که تیم ملی چین حالا برای به چالش کشیدن ایران صدرنشین راهی تهران خواهد شد و باید در تهران و ورزشگاه آزادی نشان دهد که برد برابر کره جنوبی یک اتفاق نبوده است.

دیدگاه‌ها