کد خبر : 1404798 | 06 فروردين 1396 ساعت 23:20 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت:

پیرلو: یووه شانس خوبی برای قهرمانی اروپا دارد

دو سال پیش پیرلو فاصله چندانی با کسب عنوان قهرمانی اروپا با یوونتوس نداشت اما پشت سد بارسلونا باقی ماند.

پیرلو: یووه شانس خوبی برای قهرمانی اروپا دارد

به گزارش "ورزش سه"، پیرلو سه فصل متوالی با یووه قهرمان ایتالیا شد ولی هرگز نتوانست قهرمانی چمپیونزلیگ را با این تیم تجربه کند.

دو سال پس از ترک یووه، حالا بیانکونری ها بدون پیرلو تیمی در اختیار دارند که به عقیده بسیاری از شانس های مسلم قهرمانی در چمپیونزلیگ است؛ با این حال یووه باید در یک چهارم نهایی از سد حریفی چون بارسا بگذرد؛ دیداری انتقامی برای بیانکونری ها.

 

 

1159975

 

 

پیرلو در مورد شانس قهرمانی یووه در لیگ قهرمانان گفت:« یووه می تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود. آنها در سطح سایر مدعیان هستند، حتی اگر نگوییم بهتر از سایرین هستند. از نظر تاکتیکی قدرتمند هستند و می توانند تمام راه را بروند.»

 

شکست 3-1 در فینال 2015 برابر بارسا :« حتی با وجود مثلث خطرناک خط حمله بارسلونا که می توانستند هر لحظه شرایط بازی را تغییر دهند، ما متقاعد شده بودیم که می توانیم در آن بازی پیروز شویم.

آن بازی را خوب آغاز نکردیم اما بعد روی روال افتادیم. گل تساوی را زدیم و شانس پیروزی داشتیم. همیشه شکست در فینال خیلی سخت است اما برای یووه سخت تر از حد معمولی بود؛ زیرا ما سال ها قهرمان اروپا نشده بودیم.

آن شکست واقعا برای من هم دردناک بود زیرا زمانی که به یووه پیوستم، هدفم را تعیین کرده بودم و با این قهرمانی می توانستم دوره خودم را کامل کنم. پس از آن شب همه چیز برایم تمام شده بود.»

 

دیدگاه‌ها