کد خبر : 1404842 | 07 فروردين 1396 ساعت 12:47 | 74.8K بازدید | 0 دیدگاه

رفتارهای غیرمعقول با شجاع خلیل‌زاده

مدافع تیم سپاهان روزهای پرتنشی را پشت سر می گذارد.

رفتارهای غیرمعقول با شجاع خلیل‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده بعد از شایعاتی که درباره پرسپولیسی شدنش به گوش رسید، به ناحق مورد خشم هواداران قرار گرفته است. خلیل زاده در ابتدای فصل شانزدهم لیگ برتر و همچنین تعطیلات نیم فصل مورد توجه برانکو ایوانکوویچ و مسئولان پرسپولیس قرار گرفته بود اما این انتقال در نهایت با مخالفت باشگاه سپاهان صورت نگرفت حالا هم گفته می شود در پایان فصل مدافع تیم سپاهان به پرسپولیس ملحق خواهد شد.


این جنجال ها وقتی ایجاد شد که ترکاشوند معاون باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای اعلام کرد با یک مدافع لیگ‌ برتری که هواداران آرزوی حضورش در پرسپولیس را داشته اند برای فصل آینده به توافق رسیده است.


در یکی، دو روز گذشته برخی هواداران ناراضی سپاهان توهین هایی را در تمرینات به خلیل زاده انجام و این بازیکن را مورد خشم خود قرار دادند. این اتفاقات در حالی رخ داده که خلیل زاده همچنان بازیکن سپاهان است و باید در بازی های آینده برای این تیم به میدان برود.


از سوی دیگر هیچ قرارداد رسمی ای در هیات های فوتبال و سازمان لیگ مابین خلیل زاده و پرسپولیس به ثبت نرسیده و اینکه چنین رفتارهایی را در تمرینات سپاهان شاهد باشیم چندان معقول به نظر نمی رسد.


خلیل زاده در مصاحبه های قبلی خود همواره عنوان کرده هدفش تا پایان فصل عملکرد خوب درتیم سپاهان و موفقیت با تیم اصفهانی است اگرچه او همچنان تصمیم خود برای فصل آینده لیگ برتر اعلام نکرده اما حتی اگر او در پایان فصل بخواهد به پرسپولیس هم برود، چنین رفتارهایی از سوی هواداران سپاهان صحیح و حرفه‌ای نیست.


بی تردید زلاتکو کرانچار سرمربی جدید سپاهان نیز برای بازی های آینده روی خلیل زاده حساب ویژه ای باز کرده و برهم زدن تمرکز این مدافع از سوی برخی هواداران عایدی جز متضرر شدن سپاهان ندارد.

دیدگاه‌ها